شما اینجا هستید

ویژه » تقدیر ازامام جمعه و فرماندارگناوه در طرح ملی شمیم وحی
گروه : ویژه

 

خبر بندر: امام جمعه و فرماندار گناوه در آیین اختتامییه طرح ملی قرآنی شمیم وحی در تهران به عنوان برترین ها شناخته و از آنان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبر بندر:در این آیین که باحضور مقام ها و علمای کشور درسالن همایش های برج میلاد تهران برگزارشد، از خادمان قرآنی کشور تجلیل به عمل آمد که حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی و سیدعلی پاک نژاد بدلیل عملکرد بسیار قوی در اجرای طرح ملی شمیم وحی و ترویج فرهنگ قرآن عملی در بین امامان جمعه و فرمانداران سراسر کشور ازسوی مدیران این طرح از برترین ها شناخته شدند.
در این آیین قالیباف شهردارتهران، حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام صدا وسیما، سرلشکر رحیم صفوی و جمعی از ائمه جمعه و جماعات استانهای کشور و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهرداران کلان شهرها حضور داشتند.
رضا خرمی مدیر اجرایی طرح شمیم وحی در استان بوشهر گفت: دبیر اجرایی کشوری این طرح حجت الاسلام محمدتقی مهروز در پیامی این موفقیت را به مردم قرآن دوست شهرستان گناوه و استان تبریک گفتند.
طرح قرآنی شمیم وحی در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب و با رویکرد توسعه کرسی های تلاوت، کشف و پرورش استعدادهای قرآنی در اقصی نقاط کشور بویژه مناطق محروم، تجلیل از خادمین چهره های پیشکسوت قرآنی، ایجاد و تقویت وحدت بین شیعه و سنی و فعالیت قرآنی و توجه به موضوعات و مباحث اجتماعی برای دومین سال متوالی در طول ماه مبارک رمضان در ۲۲ شهر و ۱۵ استان اجرایی شد.
در این طرح استاد حامد شاکر نژاد در ماه مبارک رمضان با سفر به استانهای مختلف به تلاوت قرآن در بین مردم پرداخت که با استقبال بی نظیر مردم همراه می شد.
کاروان طرح ملی شمیم وحی در آخرین روز ماه مبارک رمضان به شهرستان گناوه سفر و با استقبال پرشور مردم و قرآن دوستان این منطقه، برنامه های مختلفی اجرا کردند.
منبع: ایرنا

۸۲۱۵۴۹۰۲-۷۰۸۷۴۸۵۸ ۸۲۱۵۴۹۰۲-۷۰۸۷۴۸۵۹ ۸۲۱۵۴۹۰۲-۷۰۸۷۴۸۶۰

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر