شما اینجا هستید

اخبار » رییس جدید دانشگاه آزاد گناوه معرفی شد
گروه : اخبار

خبر بندر: آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه باحضور نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی روز شنبه برگزارشد.

به گزارش خبر بندر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی گناوه در این آیین زیبا توکلی به عنوان رئیس جدید دانشگاه معرفی و از زحمات رئیس سابق یداله قلایی زاده تقدیر شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: جایگاه وجودی دانشگاه آزاد اسلامی زمانی مشخص می شود که تصور کنیم اگر وجود نداشت، چه مشکلاتی دامنگیر جامعه می شد.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری از خدمات دوران تصدی قلایی زاده تقدیر کرد و افزود: دکتر توکلی با دارابودن کارنامه موفقی که در هیات علمی واحد گچساران داشته امیدواریم منشا خدمات بیشتری برای این واحد باشد.
وی خواستار حمایت و پیگیری رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان بوشهر در جهت تاسیس رشته هایی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد گناوه شد.
یوسف قیصری رئیس و دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان بوشهر گفت: صرفه جویی مطلق در هزینه های جاری، ایجاد رشته های تحصیلی جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همکاری با شورای زنان فرهیخته، جذب هیات علمی با درجه استادیاری به بالا، کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه دانشجویی با توجه به ظرفیت و توانایی واحد گناوه و استفاده از تاسیس شرکتهای دانش بنیان باید مدنظر رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی گناوه قرار گیرد.
وی با قدردانی از زحمات قلایی زاده، نگاه ویژه ایشان به ورزش با توجه به مقامهای متعدد ورزشی بویژه در بخش بانوان را ستود.
قیصری با تاکید بر جنبه علمی و پرورشی دانشگاه گفت: وجهه و منزلت دانشگاه باید مستقل از سیاسی کاری و جناح گرایی باشد.
رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناوه و عضو سابق هیات علمی واحد گچساران هم به اهمیت و جایگاه والای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد گناوه برای عبور از چالش های پیش رو و رسیدن به وضع مطلوب به یاری همگان نیازمند است.
زیبا توکلی افزود: انضباط آموزشی در کنار کیفیت آموزش از اهداف پیش روی این واحد دانشگاهی باید باشد.
وی برنامه ریزی در سه محور هیات علمی،کارکنان ودانشجویان را از محورهای کاری خود عنوان کرد و گفت: برای هر حوزه باید برنامه و راهکار ارایه داد که جذب هیات علمی و تاسیس رشته های تحصیلی به ویژه در مقطع کارشناسی ارشد، توسعه عمرانی دانشگاه و کاهش وابستگی دانشگاه به شهریه های دانشجویی از طریق ایجاد شرکتهای دانش بنیان از مهم ترین آنان است.
توکلی، خاص بودن شهرستان گناوه به لحاظ گردشگری و قرارگرفتن این واحد را در کنار ساحل زیبای خلیج فارس امتیاز ویژه ای برای این واحد برشمرد و بیان کرد: تاسیس شرکتهای دانش بنیان برای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی با توجه به ظرفیت این واحد باید مد نظر قرار گیرد.
رئیس سابق این واحد هم گزارشی از عملکرد دانشگاه در دوره تصدی خود ارایه کرد.

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر