شما اینجا هستید

اخبار » نماینده مجلس: خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود
گروه : اخبار

خبر بندر:  نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر وامید درسه سال اخیر درعرصه های مختلف خدمات زیادی ارایه کرده و به موفقیت های بزرگی نایل شده است که ما مسئولان موظف به اطلاع رسانی آنها به مردم هستیم.

به گزارش خبر بندر؛ حجت الاسلام عبدالحمید خدری شنبه شب در آیین تکریم ومعارفه رئیس آموزش وپرورش منطقه بندرریگ بوشهر افزود: امروز اگر افتخاری درعرصه های نظامی، سیاسی، دفاعی و فرهنگی نصیب کشور شده و توانسته ایم درمنطقه به یک قدرت بزرگ تبدیل شویم بخاطر سیاست های دولتمردان بوده است.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده ای به طرق مختلف خدمات دولت را کوچک جلوه می دهند و در تریبون های رسمی هجمه وارد می کنند، گفت: انتخاب مردم، تدبیر و امید وعقلانیت بوده است و با تشکیل دولت شاهد افزایش انسجام ملی و نشاط اجتماعی در جامعه هستیم.
وی اظهارکرد: هنوز آموزش وپرورش به جایگاه واقعی خود نرسیده است اما افقی روشن برای این مجموعه در منطقه و کشور ترسیم می شود.
خدری گفت: مجلس آماده است باهم اندیشی با دولت مشکلات پیشرو را دراین حوزه بردارد.
معاون پژوهشی و برنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: تکریم و معارفه مدیران، دلیل بر ناکارآمدی آنان نیست بلکه تغییر لازمه زندگی و مدیریت پویاست.
ناصر غلامی افزود: هدف دولت از انجام تغییر مدیران، تلاش برای انتقال و کسب تجربه افراد در جایگاههای مختلف است.
فرماندارگناوه گفت: یک مدیر توانمند باید دارای سعه صدر و پشتکار باشد و این مهم را همواره مدنظر قرار دهد.سیدعلی پاک نژاد بر اهمیت شناخت نخبگان و بهره مندی از ظرفیت های آنان و تجربیات اولیا و مربیان در آموزش وپرورش تاکید کرد.دراین جلسه سعید بهمرد به عنوان رئیس جدید آموزش وپرورش بندرریگ معرفی و از خدمات فریدون فریدونی رئیس سابق تقدیر شد.

منبع: خبر بندر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر