شما اینجا هستید

اخبار » طاهری شهردار گناوه برکنار شد
گروه : اخبار

 

خبر بندر: شورای شهر گناوه با اکثریت آرا احمد طاهری  شهردار بندر گناوه را استیضاح و برکنار کرد.

به گزارش خبر بندر؛ کاظم فتحی  عضو شورای شهر بندر گناوه در گفتگو با خبرنگار خبر بندر گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و ودر غیاب شهردار در جلسه استیضاح، اعضای شورا با هفت رای موافق و دو رای مخالف آقای طاهری را از پست شهردار  گناوه  کنار گذاشتند.

وی افزود در طرح استیضاح بیش از ۲۹ سوال از آقای شهردار وجود داشت که  عدم توجه به برخی مصوبات شورا، تغییر در مصوبات شورا،عدم ارائه بیلان مالی شهرداری به شورا، وعدم  توفیق در مسائل عمرانی شهر از جمله آنها بود.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه شهردار فقط در یک جلسه  برای  جواب به سوالات مطرح شده  حضور داشت و علیرغم دعوت چندباره شورا ایشان حاضر به حضور در جلسات برای جواب به سوالات نشد افزود: متاسفانه آقای طاهری در جلسه یکشنبه شب هم که جلسه استیضاح ایشان بود و با حضور رسانه ها برگزار شد حضور نیافت و اعضای شورا طبق قانون در غیاب ایشان  با هفت رای موافق ایشان را عزل کردند.

وی با اشاره به اینکه این رای شورای قرار است در کمیته انطباق فرمانداری هم تایید و سپس به ایشان  ابلاغ شود افزود: آقای بدخشان کارشناس امور ساختمانی شهرداری با پنج رای اعضای شورای شهر گناوه، تا انتخاب شهردار جدید  به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب گردید.

index

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر