شما اینجا هستید

اخبار » نظام پور رییس شورای شهر گناوه شد
گروه : اخبار

خبر بندر: سلیمان نظام پور را با اکثریت آراء به عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب گردید

 

به گزارش خبر بندر؛ محمود شهبازی رییس سابق شورای شهر گناوه به خبرنگارخبر بندر گفت: جلسه انتخاب هیئت رییسه  شورای شهر روز پنجشنبه با حضور ۷ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر گناوه برگزار شد  که سلیمان نظام پور را با اکثریت آراء (شش رای از هفت رای )  به عنوان رئیس جدید این شورا انتخاب گردید. همچنین محمود شهبازی رئیس سابق این شورا با شش رای به عنوان نایب رئیس انتخاب شد.وخسرو حسینی با کسب اکثریت آرا به عنوان منشی شورای شهر گناوه برگزیده شد.

nezamporjpg

همچنین سلیمان نظام پور ریاست جدید شورای شهر گناوه در گفتگو با خبر بندربرنامه های خود  و اعضای شورای شهر را در یک سال باقیمانده عمر شورا تشریح کرد.

وی گفت: با درخواست تعدادی از شهروندان و اعضای شورای شهر کاندید ریاست شورای شهر شدم و امیدوارم بتوانیم با همکاری سایر اعضای شورای شهر در یک سال باقیمانده طوری عمل کنیم که اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد.

رییس جدید شورای شهر گناوه در خصوص وضعیت شهردار گناوه نیز گفت: باید در جلساتی که با اعضای شورای در آینده خواهیم داشت تصمیم جدی و مهمی در خصوص شهردار گناوه بگیریم که به نفع مردم و شهر باشد.

وی در خصوص  استیضاح شهردار هم گفت:  استیضاح حق شورای شهر است و هیچ  کسی نمی تواند جلوی این قوانین را بگیرد.اصل ۱۰۳ قانون اساسی هم می گوید مسئولین شهرستانی و استانی باید به قوانین و تصمیمات شوراها احترام گذاشته و تمکین کنند.ولی متاسفانه در قضیه استیضاح شورای شهر گناوه این اتفاق نیفتاد. چون ما اعتقاد داریم در همه موارد استیضاح قانونی بوده و تخلفی صورت نگرفته است.

نظام پور در خصوص علل استیضاح هم گفت: ما تعداد ۲۹ سوال از شهردار داشتیم که باید به آنها پاسخ می گفت ولی ایشان  فقط در یک جلسه حضور پیدا کرد و در جلسات بعدی  ودر جلسه استیضاح هم  حضور پیدا نکرد.

وی افزود: خدا می داند نه من ونه همکارانم اصلا دوست نداشتیم که شهردار استیضاح شود ولی اتفاقات طوری رقم خورد که اگر استیضاح نمی کردیم خیانت به آرای مردم صورت می گرفت

وی افزود: ما در همان روزهای اول  شروع کار ایشان از شهردار دو مورد را خواستیم،  یکی کار و دومی تعامل در شورا  که متاسفانه هر چه پیش رفتیم این  اتفاقات عملی نشد و شورا تصمیم به استیضاح گرفت و این اتفاق با نظر اکثریت شورای شهر اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: امیدوارم تصمیماتی که در آینده برای مدیریت شهری گرفته خواهد شد به نفع مردم و شهر باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر