شما اینجا هستید

ویژه » بانوی کارآفرین گناوه ای ۵۰فرصت شغلی ایجاد کرد
گروه : ویژه

خبر بندر: راضیه عبدالهی از بانوان کارآفرین و موفق شهر گناوه توانسته با راه اندازی کارگاههای تولیدی و ایجاد ۵۰ فرصت شغلی گامی بلند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.

به گزارش خبر بندر؛ وی که رئیس هیات مدیره کانون مدیران زنان کارآفرین استان بوشهر و نماینده این تشکل در کشور است روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت:حدود ۱۳ سال است که تعاونی آموزشی و تولیدی صنایع دستی راه اندازی و مشغول آموزش دهی در رشته هایی نظیر گلیم وگبه بافی، تابلوفرش، معرق چوب، حجم پیکر تراش، مشبک چوب، صنایع دریایی و حصیربافی به بانوان هستم.
عبدالهی افزود: هدف از راه اندازی این تعاونی ، در وهله نخست توجه به اشتغال جوانان بخصوص بانوان بود که به حول قوه الهی توانسته ام این امر را تا حدودی محقق کنم.
وی گفت: در زمان حاضر برای ۵۰ نفر از دختران و زنان این شهرستان که عمده آنان خودسرپرست ، سرپرست خانوار یا کم درآمد هستند، با فراگیری آموزش های لازم دراین تعاونی ایجاد اشتغال کرده و ازاین طریق کسب درآمد می کنند.
عبدالهی اظهارکرد: تعداد ۲۰ نفر دیگر نیز تا مهرماه امسال آموزش های تکمیلی در این تعاونی را فراگرفته و به جمع تولیدکنندگان افزوده می شوند.
این بانوی کارآفرین به موفقیت های کسب شده این تعاونی اشاره کرد و گفت: درسال ۸۴ به عنوان زن کارآفرین برتر استانی که اولین موفقیتم بود نایل شدم.
وی ادامه داد: درسال ۸۷ به عنوان تعاونی برتر بانوان استان ، سال ۸۹ کارآفرین برتر استانی و کشوری در زمینه صنایع دستی، سال ۹۰ تعاونی و کارآفرین برتر کشور، سال های ۹۱و ۹۴ نیز زن نمونه کشوری و امسال هم ازسوی بنیاد توسعه کارآفرینان زنان کشور به عنوان دختر نمونه کارآفرین معرفی شدم.
وی افزود: این تعاونی در نمایشگاههای زیادی در سطح بین المللی ، کشوری و استانی شرکت کرده که حضور در ۱۶ نمایشگاه خارج از کشور از جمله افغانستان، عراق، ایتالیا، امارات،کویت، ترکیه و سوئیس بخشی از این موفقیت هاست.
وی ادامه داد: حضور در ۴ نمایشگاه در کشورهای هند، ایتالیا، آفریقای جنوبی و ترکیه نیز از برنامه های آینده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر