شما اینجا هستید

ویژه » نمایش خیابانی یوسف به مناسبت هفته دفاع مقدس به اجرای عمومی درآمد
گروه : ویژه

 

خبر بندر:همزمان با برگزاری ویژه برنامه های دفاع مقدس در شهر بوشهر نمایش خیابانی یوسف در دهکده گردشگری شهر بوشهر به اجرای عمومی درامد

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری نویسنده و کارگردان نمایش و مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت:نمایش یوسف  داستان پدر و مادر شهید مفقود الاثری است که می خواهند به محل تفحص شهدا بروند.

وی افزود: این نمایش بیش از شش سال است که تولید شده و این گروه نمایشی اجرای نمایش را نذر شهدا و تقدیم به مادران شهدانموده و هرسال در موقعیت های مختلف اجرا می کند.

مظفری با بیان اینکه این نمایش تا کنون در ۵۰ نقطه استان بوشهر و بیش از ۱۰ نقطه کشور به اجرای عمومی درامده افزود: نمایش یوسف در سه جشنواره تئاتر مقاومت،  جشنواره تئاتر بسیج و جشنواره تئاتر بصیرت حسینی کار برتر گردیده است.

مظفری افزود: این نمایش کار گروه تئاتر ایلیاست و در سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر تولیدشده و دران آقایان احمد قربانی،فرانک بلورزاده و رضا زیتونی به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش قرار است تا سوم مهر در دهکده گردشگری بوشهر هرشب ساعت ۸ به اجرا دراید

img_20160922_005817 img_20160922_005835 img_20160922_005851 img_20160922_005859   img_20160922_131416 img_20160922_131410 img_20160922_131359 img_20160922_131344

  1. پلیس بوشهر

    مجموعه های نظامی و اداری از دوره های بصیرت نیروی انتظامی الگوبرداری کنند.
    گروه استان ها- بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان در مراسم افتتاحیه دوره بصیرت فرماندهان انتظامی گفت: باید بر روی این دوره ها سرمایه گذاری و توجه شود و نیاز است که در همه مجموعه ها و سازمان ها از نیروی انتظامی الگو برداری شود.
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، صبح امروز سردار” فتح الله جمهیری” به مناسبت افتتاحیه ششمین مرحله دوره غیر تمرکزی بصیرت استانی و اولین دوره بصیرت حفاظتی در جمع فرماندهان و کارکنان انتظامی بوشهر گفت: اگر ما بخواهیم در این دوران از گردنه های پر پیچ و خم و تاریخی آن عبور کنیم، قطعا باید بصیرت داشته باشیم.
    وی گفت : باید بر روی این دوره ها سرمایه گذاری و توجه شود و نیاز است که در همه مجموعه ها و سازمان ها از نیروی انتظامی الگو بگیرند.
    رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: نمونه بارز بی بصیرتی در فتنه سال ۸۸ مشهود بود، چه عواملی باعث شد که یاران نزدیک امام و افراد انقلابی در مقابل نظام و انقلاب قرار بگیرند، همان عدم بصیرت، دنیاگرایی و تجمل گرایی بود.
    سردار جمهیری در مثال دیگر بی بصیرتی بیان داشت: طلحه و زبیر که در صدر اسلام و دوران رسول الله صیف الاسلام بودند، آمدندو در برابر امیرالموئمنین قرار گرفتند.
    وی با بیان اینکه با بصیرت و خود را نگه داشتن کار سختی است، ولی در عین حال آسان است، عنوان داشت: اگر انسان گوش به فرمان رهبر و ولایت فقیه باشد جلو یا عقب حرکت نکند،این همان بصیرت است.
    جمهیری اظهار داشت: آن هم چه ولایتی و رهبری، شخصیتی همچون مقام معظم رهبری، شخصیتی که “پوتین” رئیس جمهور وقت روسیه و رئیس سابق سازمان اطلاعاتی”کا، گ، ب” در زمان شوروی در تنها دیداری که با وی داشت: در چندین مرحله سخنرانی گفته است: رهبر ایران را در اوضاع روسیه مصلت تر از خودم دیده ام.
    تنها شخصی که در دنیا انتخبات امریکا را درست پیش بینی کرد ، مقام معظم رهبری بود ، خوشبختانه رهبری مسلط بر همه امور داخلی و خارجی داریم که حافظ حدود قرآن، اسلام و دین است.
    سردار جمهیری اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از مهمترین موضوعاتی است که در حال حاضر دنیا با آن روبه رو است.
    ما باید برای نعمت امنیت شاکر باشیم، با وجود این همه توطئه های آمریکا و نوکران خارجی و عوامل داخلی ، این همه هزینه و پول برای زیر سوال بردن امنیت کشور ما تاکنون به هدفشان نرسیده اند.
    فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تنها مجموعه ای که در کشور در برنامه توسعه ۱۴۰۴ به اهداف خود رسیده است، نیروهای مسلح می باشند که این مدیون هدایت های مستقیم و کریمانه مقام معظم رهبری بوده است.
    گفتنی است، در ابتدای این مراسم سردار “حیدر عباس زاده” فرمانده انتظامی استان بوشهر به بیان سخنانی در خصوص ارتباط بصیرت کارکنان انتظامی و گستردگی ماموریت های این نیرو در حوزه های مختلف از جمله مبارزه با قاچاق کالا پرداخت.
    گفتنی است، هر ساله دوره غیر متمرکز بصیرت در مرکز استان های سراسر کشور برای فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی برگزار می شود.
    // پایگاه اطلاع رسانی پلیس بوشهر//

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر