شما اینجا هستید

اخبار » همزمان با دهه ولایت؛ حسینیه حضرت زینب (س) در بندر گناوه به بهره برداری رسید
گروه : اخبار

 

 

خبر بندر:همزمان با برگزاری جشن های دهه ولایت و امامت حسینیه حضرت زینب(س) محله عبدامام شهر گناوه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبر بندر؛ در آیین افتتاح این حسینیه بزرگ که با حضور مسولین و مردم شهید پرور گناوه و اهالی محله عبدامام  بندر گناوه برگزار گردید؛ حجت الاسلام حسینی رکنی امام جمعه شهرستان گناوه سرمایه گذاری در خصوص ساخت حسینیه و مساجد را یک سرمایه گذاری ماندگار دانست و افزود: امروز ساخت این حسینیه در محله قدیمی عبدامام گناوه  به عنوان یک پایگاه دینی، مذهبی و فرهنگی می تواند منشا خیر زیادی برای مردم باشد.

وی تصریح کرد ساخت مساجد و حسینیه ها به عنوان پایگاه های اعتقادی مردم نقش اصلی را در مکتب اهل بیت ایفا می کند.

وی عید غدیر را روز اکمال دین بر شمرد و افزود: روز غدیر مکمل رسالت است و مکمل امامت حادثه کربلاست و مکمل حادثه کربلا حضور بی بی زینب در کربلا  و پیام رسانی قیام کربلا می باشد.

وی افزود: اگر زینب نبود و پیام خون شهدا را به مردم نمی رساند نه رسالتی بود، نه امامتی و نه کربلایی

امام جمعه گناوه با بیان اینکه امروز تکفیری ها و دشمنان اسلام از نام حضرت زینب (س) می ترسند افزود: جوانان غیور شیعه و ایرانی به عنوان مدافعان حریم ولایت در برابر آنها خواهند ایستاد.

برای ساخت حسینیه هفتاد نفر بالغ بر چهار میلیارد کمک کردند

در ادامه این مراسم محمد مظفری هیئت متوسلین زینب کبری افزود: این حسینیه در مساحت۳۲۰ متری و با زیر بنای ۴۷۰ متری از سال ۱۳۹۰ شروع شده و بعد از ۵ سال به بهره برداری رسیده است.

مظفری هزینه کامل این حسینیه که بالغ بر چهار میلیارد ریال شده است از کمک های مردم تامین شده و بیش از هفتاد نفر در ساخت این مرکز مذهبی کمک نموده اند.

مسئول هیت متوسلین زینب کبری (س) گناوه تصریح کرد: این حسینیه علاوه بر برگزاری مراسم مذهبی و دینی قرار است به عنوان یک مرکز فرهنگی هنری و اجتماعی در خدمت مردم باشد.

تجلیل از خادم اهل بیت

در این مراسم همچنین از طرف هیئت متوسلین زینب کبری(س) از خدمات ارزشمند حاج حسن حسنی عضو هیئت امنا حسینیه و ناظرساخت حسینیه تجلیل گردید.

مظفری مسئول هیئت در این زمینه گفت: حاج حسن حسنی  برای ساخت این مرکز دینی زندگی  بصورت مادی و معنوی تلاش بسیاری نمود و بر ساخت این مرکز مذهبی نظارت داشتند.

۵۸۹a4608 ۵۸۹a4619 ۵۸۹a4681 ۵۸۹a4673 ۵۸۹a4657 ۵۸۹a4655 ۵۸۹a4631 ۵۸۹a4627 ۵۸۹a4700 ۵۸۹a4709 ۵۸۹a4710

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر