شما اینجا هستید

اخبار » زنگ آغاز هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن هنرستان رازی نواخته شد
گروه : اخبار

۸۲۲۴۱۶۳۷-۷۱۰۴۰۰۵۷

به گزارش خبر بندر به نقل از دبیرخانه ستاد سرشماری استان  ، روز سوم مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی ۹۵ – ۹۶، زنگ آغاز هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن، درمراسمی با حضور دکتر سالاری استاندارمحترم و رئیس ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان ، دکتر عوض پور رئیس سازمان و مدیر اجرای سرشماری ، ایت الله صفایی بوشهری امام جمعه محترم و مدیران دستگاههای اجرایی نواخته شد .

جناب آقای دکتر سالاری استاندار و رییس محترم ستاد هماهنگی سرشماری استان بوشهر ضمن تاکید بر انجام دقت در انجام سرشماری در استان بواسطه شرایط خاص استان بوشهر از همه دستگاههای اجرایی استان به خصوص ادره کل آموزش و پروش درخواست نمودند از تمامی امکانات و ظرفیتهای خود برای پشتیبانی و حمایت از سرشماری بهره گیری نمایند . وی رسیدن بر لزوم افزایش ضریب مشارکت ثبت نام  اینترنتی بالاتر از میانگین کشوری با همکاری دستگاههای اجرایی تاکید نمودند.

دکتر عوض پور آغاز سرشماری نفوس و مسکن را رویداد مهم در سطح استان عنوان کرد و گفت: که مستلزم همکاری و همراهی تمامی مدیران، مسؤولان و آحاد مردم است.و تصریح نمودند پایه تمامی برنامه‌ریزی‌ها بر اساس آمار و اطلاعات است در ادامه بیان نمودند سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ بعنوان نخستین سرشماری بدون کاغذ، مهرماه و آبان ماه سالجاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد. در مرحله اول که از ۳ تا ۲۴ مهرماه برگزار می شود، خانوارها می توانند با مراجعه به سامانه www.sarshomari95.ir در این طرح ملی مشارکت کنند و در وقت خود صرفه جویی کنند.

مرحله دوم سرشماری بطور حضوری خواهد بود و ماموران از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه با مراجعه به درب منازل اطلاعات خانواده ها را جمع آوری خواهند کرد. در این مرحله خانوارهایی که نسبت به تکمیل پرسشنامه از طریق اینترنت اقدام کرده باشند می توانند تنها کد رهگیری ۱۲ رقمی سامانه را به مامور آمارگیر تحویل دهند و با این کار در قرعه کشی جوایز سرشماری اینترنتی شرکت کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر