شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری شرور سابقه دار و سارق مسلح جاده های دشتی))
گروه : اخبار

خبر بندر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: شرور سابقه داری که با تهدید اسلحه یک دستگاه خودرو را در محور کاکی به خورموج به سرقت برده بود ، شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر؛ سردار حیدر عباس زاده گفت:در دهمین روز دیماه سال جاری فردی به پلیس مراجعه و از سرقت مسلحانه خودرو خود در زیر پل”مند” بوسیله یک دستگاه موتورسیکلت سه ترکه خبر داد.
وی اضافه کرد، با توجه به اهمیت موضوع تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی با تمرکز به روی این پرونده هویت سارق اصلی و سرکرده باند بنام “ع، ز”شناسایی که پس از اقدامات متعدد پلیسی و اطلاعاتی شب گذشته مخفیگاه این شرور در یکی از روستاهای شهرستان “دیر”شناسایی و محاصره شد.
وی تصریح کرد، متهم شرور که به سلاح کلاش مسلح بود قصد مقاومت داشت ولی با سرعت عمل پلیس و شلیک های متعدد متهم دستگیر، یک قبضه اسلحه کلاش به همراه یک تیغه خشاب و۱۰تیر فشنگ مربوطه از وی کشف شد.
گفتنی است متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتسابی ، چندین فقره سابقه شرارت و سرقت مسلحانه در سالهای ۹۲ و ۹۳ دارد و تحقیقات در خصوص اعمال مجرمانه این فرد توسط پلیس آگاهی شهرستان دشتی با هماهنگی مرجع قضایی ادامه دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر