شما اینجا هستید

ویژه » مدیرکل تأمین اجتماعی بوشهر : mri بیمارستان سلمان فارسی دهه فجر راه اندازی می شود
گروه : ویژه

 

خبر بندر: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر از راه اندازی مرکزmri بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی در دهه فجر امسال خبرداد.

اعظم کدایی؛ خبر بندر:نشست خبری یونس خسروانی مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر باحضور اصحاب رسانه برگزار گردید دراین نشست خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه۸۲ درصد جمعیت استان بوشهر زیرپوشش خدمات تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: خدمات این نهاد حمایتی به افراد زیر پوشش قابل توجه است که در همه بخش‌ها به افراد زیرپوشش خدمات ارائه می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت ۴٫۱ میلیارد تومان هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زیرپوشش تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در ۹ ماه امسال ضمن پرداخت ۲۷۱ میلیارد تومان مستمری به افراد زیرپوشش بیش از ۲۳ میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر در حوزه درمان دو کارگزار رسمی تامین اجتماعی در بیدخون و بوشهر و یک شعبه اقماری در نخل تقی اففتاح می شوند از افتتاح ام ارای  در بیمارستان سلمان فارسی شهر بوشهر خبر داد.

خسروانی افزود: در راستای بهترکردن خدمات  طرح بازرسی هوشمند و الکترونیکی کردن پرونده ها را در دست اقدام داریم که این اتفاق تا پیان سال خواهد افتاد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر بابیان اینکه ۵۰۰ نفر از اتباع خارجه مستقر در استان بوشهر زیرپوشش خدمات تأمین اجتماعی هستند گفت: این افراد با پرداخت حق بیمه از همه مزایا سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

وی گفت: : در استان بوشهر  ۵ هزار نفر از زنان سرپرست خانواده، یک‌هزار نفر زن خانه‌دار، ۲۶ مداح و شاعر و ۱۶۰ نفر از نویسندگان و هنرمندان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.  

دکتری حکیمی پور معاون درمان تامین اجتماعی نیز دراین نشست گفت: در سطح استان ۳ بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد که در شهرهای بوشه، برازجان و عسلویه هستند که هفت درمانگاه نیز در سطح استان به بیمه گذاران خدمات رایکان ارایه می کنند که یکی از آنها مبعث می باشد.

وی  با بیان اینکه  از نظر افراد تحت پوشش سیزدهمین و از نظر درمان رتبه چهارم کشور را داریم، افزود در سال ۹۴ شاخص مراجعین به مراکز ما ۶/۱۶ رشد داشته است.

معاون درمان تامین اجتماعی با علام  راه اندازی ام ار ای در بیمارستان سلمان فارسی از راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن، مامو گرافی  دیجیتا و افزاریش ۲۵ تخت بستری و ۶ تخت نوزادان دردهه فجر در بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر خبر داد.

حکیمی پور با اعلام  خرید ۶ آمبولانس برای شهر بوشهر و ۳ آمبولانس جهت بیمارستان عسلویه  از شبانه روزی شدن درمانگاه گناوه و زافتتاح زایشگاه عسلویه در آینده نزدیک خبر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر