شما اینجا هستید

اخبار » شهباز سفیر تندرستی و ورزش
گروه : اخبار

یاداشتی برای شهباز

خبر بندر؛:شهباز دوباره به راه زده است، با دوچرخه اش، اینبار خط جنوب را گرفته،بندر عباس وکیش وقشم و… از چند روز قبل به دفتر نشریه می آید و برنامه رکاب زدنش را اطلاع می دهد. او از بچه های تحریریه می خواهد چون این تور به نام گناوه است خبر را  ویژه کار کنند ؛ پشت دوچرخه اش هم در تابلویی زرد رنگ نوشته گناوه قطب گردشگری جنوب؛ انقدر دوست داشتنی و بی غل وغش است که نمیشود نادیده اش گرفت. ولی در شلوغی کارهای مرتبط وغیر مرتبط،خبر شهباز فراموش می شود! بیشتر اصرارش برای اطلاع رسانی رکاب زدنش، بردن نام گناوه است. این چندمین تور دوچرخه سواری است که گروهی وانفرادی به اسم بندر گناوه برگزار کرده وبعید می دانم اخریش هم باشد.


شهباز اینبار با دست مصدوم رکاب می زند. و از اینکه کسی در گناوه به فکر او نیست و مسولین به او توجه نمی کنند شاکی است. تا کید می کند که بنویسیم مسولین گناوه به او توجهی ندارند. او می گوید من تنها رکابزنی هستم که در جنوب کشور  بصورت مستمر ایرانگردی و جهانگردی دارم ولی در بندر گناوه مسولین خیلی به این قضیه توجه ندارند. در پیان هم تاکید می کند که اگر خبری نوشتید اسم اونهایی که به من کمک کردند بنویسید.
همان اسمهای همیشگی را میگوید که کمکهای معنوی ومادیشان فقط به او انرژی می دهد والا برای رکاب زدن چند هفته ای حامیانی زیادی میخواهد که گویا در گناوه کسی شهباز را جد ی نمی گیرد.


ملکزاده روابط عمومی شهرداری، دوچرخه فروشی رکاب گستراصغرخدری، اقای عمادی دکترعبدالهی از جمله کسانی هستند که در گناوه به او کمک کرده اند و در راه سفر و در مقصد هم سرادرحاج سلیمان ملکزاده معاون نیروی انتظامی کشور که هماهنگی جاده ها را کرده و حاج اقانجفی عقیدتی وسیاسی جزیره کیش ودکتر انصاری  ریاست محترم منطقه ازاد کیش به او کمک کرده اند و در کنارش بوده اند.

پ. ن:

خبر بندر:شهباز حالا سفیر است، سفیر مهربانی مردم خوب گناوه، سفیر همه جاذبه های بندر توریستی گناوه، سفیر قطب گردشگری جنوب ایران،سفیرتندرستی و زندگی سالم، سفیر ورزش، جدی اش بگیریم و  در راهی که به درستی پیش گرفته به او کمک کنیم.

  1. Amirkhzri

    شهباز عالی داداش..موفق باشی همیشه

  2. حسن.عارفي

    درود بر شهباز همیشه در صحنه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر