شما اینجا هستید

اخبار » ۲۲۷عملیات امدادی در استان بوشهر انجام شد
گروه : اخبار

خبربندر- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ۲۲۷عملیات امدادی درقالب طرح ملی امداد و نجات دراین استان انجام شد.

به گزارش خبربندر، حسین درویشی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این عملیات شامل ۴۴حادثه جاده ای، ۴۶حادثه دریایی، یک مورد حادثه کوهستان،۱۲۰مورد خدمات حضوری و ۱۶مورد سایر حوادث در استان اتفاق افتاد که به وسیله ۶۴ پست ثابت، موقت و سیار امدادی ارائه خدمت صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروز ۹۶، از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فروردین ۹۶ به مدت ۲۰ روز همزمان با سراسر کشور اجرا شد که بیشتر این ماموریت ها درشهرستانهای جنوبی استان ودر زمینه سیل، آبگرفتگی و حادثه دریایی انجام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: امسال یک هزار نفر نیروی عملیاتی در قالب طرح ملی امداد و نجات و ایمنی و سلامت نوروزی به بیش از۲۰هزار نفر از مسافران نوروزی خدمت رسانی انجام دادند.
درویشی افزایش سطح آگاهی، ارتقای نشاط و سلامت هموطنان، افزایش توانمندی مسافران در رویارویی با حوادث مختلف با تکیه بر توصیه‌های ایمنی، ایجاد هماهنگی و برقراری ارتباط مناسب با دستگاه های همکار در ارائه خدمت به مردم و مسافران، بکارگیری توان کامل امداد هوایی، بازبینی کامل تجهیزات عملیات شعبه ها و پایگاه‌های جمعیت هلال احمردر شهرستان ها و اجرای طرح رتبه بندی پایگاه های امدادی سراسر استان را از جمله هدفهای اجرای طرح ملی امداد و نجات عنوان کرد.
وی با اشاره به نقش وجایگاه پست های ایمنی وسلامت نورزی در کاهش حوادث گفت: در مدت اجرای این طرح بیش از ۲۰۰هزارنفر از مسافران نوروزی به این پست ها مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱هزار و ۹۳ نفر ازخدمات ایستگاه سلامت، ۱۳هزار و ۴۲۹ نفر از فضای دوستدار کودک و هشت هزار و ۱۵۰ نفر ازخیمه های نماز استفاده کردند.
درویشی پیوستن چهار هزار و ۹۹۲نفر به کمپین ‘نه به تصادفات جاده ای’و توزیع ۱۷هزار و ۲۵۹
بروشور و ۱۴۹هزار و ۳۱۲نقشه وسایر محصولات فرهنگی در بین مسافران را از جمله دیگر خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی عنوان کرد.

منبع:ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر