شما اینجا هستید

اخبار » استان بوشهر در واگذاری اینترنت پر سرعت به متقاضیان جزء ۵ استان برتر شد
گروه : اخبار

فیبرنوری - FTTX

خبربندر- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در واگذاری اینترنت پرسرعت به شهروندان استان بوشهر جزو ۵ استان برتر معرفی شد.

به گزارش خبربندر، علی سملیان بعدازظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های ارتباطات و فناوری در استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های ارتباطی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: افزون بر ۴۲۰ میلیارد تومان  طرح‌ها و پروژه‌هایی در حوزه ارتباطات استان بوشهر در ۴ سال گذشته اجرا شد و اکنون طرح‌هایی نیز در دست اجرا است.

وی افزود:  بزودی طرح‌هایی  با سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان در حوزه ارتباطات استان بوشهر  اجرا  می‌شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه در سفر وزیر ارتباطات و فناوری به استان بوشهر ۲۴۶ میلیارد تومان پروژه  تکمیل و افتتاح شد گفت: استان بوشهر  در بخش شرکت‌های FCP دارای جایگاه مهمی است به گونه‌ای از رتبه برتری برخوردار است.

سملیان از معرفی استان بوشهر جزو ۵ استان برتر کشور در واگذاری اینترنت پرسرعت خبرداد و افزود: با توجه به ارزیابی  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، استان بوشهر جزو ۵ استان برتر در واگذاری اینترنت پر سرعت به شهروندان و حائز رتبه سطح یک شد.

وی از افزایش سرعت اینترنت در روستاهای استان بوشهر خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده در ماه‌های آینده سرعت اینترنت در روستاهای استان بوشهر افزایش می‌یابد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افزایش پهنای باند استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های بعمل آمده مبنی بر افزایش پهنای باند اینترنت استان بوشهر، منجر به  رشد ۱۰ برابری از Gbps6 در شهریور ۹۲ به Gbps65 در اسفند گذشته شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر