شما اینجا هستید

اخبار » جان باختن زن ۵۷ ساله در گناوه بر اثر سقوط در چاه آسانسور
گروه : اخبار

خبربندر- زنی ۵۷ ساله براثر سقوط در چاه آسانسور در یکی از ساختمان های مسکونی در شهر گناوه جان باخت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: در پی تماس تلفنی به مرکز اورژانس گناوه مبنی بر سقوط یک زن در چاه آسانسور در یکی از ساختمانهای این شهر نیروی های پایگاه اورژانس شماره ۲ در محل حاضر شدند.
دکتر علی زکی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیرو های اورژانس وقتی به صحنه رسیدند با بیماری بدحال روبرو شدند که دچار ترومای کامل ( ضربه به نقاط مختلف سر، اندام های مختلف و پاها شده است) و عملیات نجات شامل اکسیژن رسانی، نصب سرم، آتل بندی، کلار گردنی و پانسمان را انجام دادند.
وی ادامه داد: پس عملیات نجات فرد حادثه دیده به بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه منتقل شد که در این بیمارستان پس از عمل، آماده اعزام بود، اما با توجه به صدمات گوناگون و حال وخیم دچار ضعف علائم حیاتی شد و با وجود عملیات احیا در ساعت ۲ بامداد روز جاری فوت کرد.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه ضمن تسلیت به خانواده فرد متوفی از مردم خواست در استفاده از آسانسور ها ایمنی کامل رعایت کنند و سرویس و ایمنی آسانسورها برای جلوگیری از چنین حوادثی انجام شود.
قدرت الله شاهین زاده رئیس اداره استاندارد گناوه هم گفت: بازرسان این اداره برای بررسی وضعیت آسانسور ساختمان محل وقوع حادثه و علت آن به محل اعزام شدند که بمحض مشخص شدن نتیجه، اعلام خواهد شد.

منبع:ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر