شما اینجا هستید

اخبار » ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر در سفر رئیس جمهوری افتتاح می‌شود
گروه : اخبار

خبربندر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر در سفر ۲۷ فروردین جاری رئیس جمهوری به این استان افتتاح می شود.

به گزارش خبربندر، احمد بهروزیان‌فر روز دوشنبه در نشست بررسی روند اجرای ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی بوشهر افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۸ هکتار با ۱۳ هکتار زیربنا و اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در بوشهر احداث شده است.
وی بیان کرد: عملیات احداث مجموعه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر در سال ۱۳۸۵ آغاز شد که پس از گذشت ۱۱ سال تا پایان فروردین جاری افتتاح و به بهره برداری می رسد.
بهروزیان فر گفت: این ورزشگاه دارای ۶ هزار و ۹۰۰ متر مربع متر فضای سر پوشیده است و طرح و توسعه آن شامل چهار هکتار جاده سلامت و زمین‌های تمرین است.
وی ادامه داد: پیست تارتان ۹ خطه یکی دیگر از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در این مجموعه راه اندازی می‌شود و زمین چمن آن نیز مرغوب و با درجه عالی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه در محوطه سازی این مجموعه فضای سبز و پارکینگ احداث شده است ادامه داد: پارکینگ یکی از معضلات تماشاگران در ورزشگاههای مختلف است اما در این مجموعه پارکینگ خودروها تا باجه بلیت فروشی کمتر از ۱۰۰ متر فاصله دارد.
وی گفت: دکل روشنایی جایگاه ویژه، فضای جایگاه وی آی پی مجهز و پیشرفته، پیست اسکیت، ساختمان‌های اداری با تجهیزات کامل، رختکن‌های بسیار شیک و مدرن، سرویس بهداشتی، بوفه در دو طرف، ساختمانهای اورژانس و انتظامات و رختکن شماره ۲ از دیگر امکانات این ورزشگاه است.
رئیس جمهوری ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه جاری برای پنجمین بار در دولت یازدهم به استان بوشهر سفر می کند و در این سفر ۲ روزه علاوه بر پالایشگاههای پنج فاز پارس جنوبی (۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ و ۲۱)، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر بوشهر، بیمارستان شهرستان دیر و طرح راهسازی کمربندی کنگان نیز افتتاح خواهد شد.
حجت الاسلام حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری تاکنون چهار بار در سالهای ۹۲ (درجریان زلزله دشتستان)، ۹۳(سفر استانی و افتتاح فاز ۱۲ پارس جنوبی) و ۹۴( افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی) به استان بوشهر سفر کرده است.

منبع:ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر