شما اینجا هستید

اخبار » بیمارستان ۵۶ تختخوابی دیّر افتتاح می‌شود
گروه : اخبار

رادیولوژی

خبربندر- با حضور رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهرستان دیّر با هزینه‌ای افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبربندر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر در خصوص افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: پروژه‌های بیمارستانی دو فاز دارند، یکی فاز ساختمانی و دیگری فاز تجهیز و بهره‌برداری است که فاز ساختمانی بیمارستان دیّر به پایان رسیده و با حضور رئیس‌جمهور ساختمان آن افتتاح و تحویل دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز و بهره‌برداری می‌رسد.

عادل مقدس بابیان اینکه تجهیزات پزشکی و اداری بیمارستان دیّر خریداری‌شده است گفت: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همزمان با خریداری و انتقال تجهیزات به شهرستان کار نصب تجهیزات در بیمارستان را آغاز کرده است و بیمارستان دیّر بسیار زودتر از مدت‌زمان استاندارد پس از افتتاح به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بابیان اینکه مدت‌زمان استاندارد برای نصب تجهیزات معمولاً شش ماه پس از افتتاح فاز ساختمانی است، اظهار کرد: با حضور رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۵۶ تختخوابی شهرستان دیّر با هزینه‌ای افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر