شما اینجا هستید

اخبار » تغییر ساعت کار ادارات اوج بار مصرف برق استان بوشهر را کاهش داد
گروه : اخبار

خبر بندر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با تغییر ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی، اوج بار مصرف برق در این استان ۱۲۰ مگاوات کاهش یافت.

به گزارش خبر بندر، امرالله پاراد  در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم تغییر ساعت کار ادارات در جلوگیری از افزایش بار مصرف برق افزود: تغییر ساعت کاری ادارات عامل موثری در کاهش مصرف برق است به‌گونه‌ای که مصرف برق بین۷۰ تا ۱۲۰ مگاوات کاهش داده است.
وی بیان کرد: اوج بار مصرف برق در استان بوشهر تا یکهزار و ۵۶۰ مگاوات تعیین شده که رسیدن مصرف برق به این میزان خط قرمز مصرف این انرژی است.
پاراد با اشاره به اینکه رسیدن به خط قرمز مصرف برق مشکلاتی برای پایداری آن ایجاد می‌کند بیان کرد: پیک مصرف برق در سال گذشته یکهزار و ۵۲۰ مگاوات تعیین شد که با همکاری مشترکان، مصرف برق در زمان اوج بار حداکثر به یکهزار و ۴۹۸ مگاوات رسید.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر افزود: در ایت استان افزون بر ۴۲۷ هزار مشترک برق وجود دارد که ۸۱ درصد آن خانگی است و سرانه مصرف برق این مشترکان بیش از میانگین کشوری است.
پاراد با بیان اینکه متوسط سرانه مصرف برق در کشور ۲ هزار و ۸۰۰ کیلووات ساعت در سال است افزود: میزانه سرانه مصرف برق در استان بوشهر ۱۰ هزار و ۶۲۱ کیلووات ساعت است که حدود ۴ برابر متوسط کشوری است.منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر