شما اینجا هستید

اخبار » گزارش تصویری نشست نقش رسانه در توسعه پایدار شهرستان گناوه
گروه : اخبار

خبر بندر: به همت موسسه فرهنگی، هنری نیمدری سبز و با همکار هفته نامه صدای بندر وپایگاه اطلاع رسانی خبر بندر دومین نشست فرهنگی سکنچه با موضوع نقش رسانه در توسعه پایدار شهرستان گناوه در محل هتل خلیج فارس شهر گناوه برگزار گردید.

در این نشست محمد مظفری مدیر عامل موسسه نیمدری سبز با اشاره به اهمیت توجه به رسانه در دنیای امروز خواستار توجه دوایر دولتی در شهرستان گناوه به اهمیت نقش رسانه در ارتباط موثر با مردم شدند.

در این نشست همچنین آقایان غلامرضا کرمی از نشریه دریادلان، علیکرم نیرم از نشریه صدای بندر، الیاس احمد حسینی از گناوه آنلاین، عبدالله دشتی مکان از صدای بندر، نعمت الله بهروزی از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و فتح الله علیمرادی از صدای بندر   و سرکار خانم اسماعیلی و آقای ذعاب از طرف طرح نظام نامه سلامت به بیان دیدگاه های خود در خصوص  توسعه شهرستان گناوه با نگاه مناسب و درست به نقش رسانه ها پرداختند.

فرماندار شهرستان گناوه نیز دراین نشست با گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از برگزارکنندگان این آیین گفت: خبرنگاران جایگاه خاصی در جامعه دارند و پاسخگویی و همکاری با این قشر زحمت کش همواره در اولویت قرار دارد.
سیدعلی پاک نژاد افزود: از رسانه ها انتظار وتوقع داریم با ارایه راهکارها و پیشنهادهای خود به مسئولان برای توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان تلاش و همت مضاعفی کنند.

عکس ها از محمد فرخی نیا

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر