شما اینجا هستید

اخبار » اشتباهی که نزدیک بود جان مادر و فرزند گناوه ای را به خطر بیاندازد!
گروه : اخبار

خبر بندر: دیروز یکی از شهروندان گناوه خبری تکان دهنده از یک اتفاق نادر در حوزه بهداشت درمان شهرستان گناوه را در پیچ اینستاگرامش منتشر کرده بود. خبر اینستاگرامی این بود تشخیص غلط و نادرست آزمایشگاه و عدم توجه و دقت بیمارستان و نبود دکتر در بیمارستان نزدیک بود خانواده ای را از نعمت داشتن فرزند محروم کند و جان مادری را به خطر بیندازد خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر امروز با خانواده درگیر ماجرا تماس گرفت تا از صحت و سقم این اتفاق خبر دارشود. در ادامه شرح ماجرایی که بر این بانوی باردار گناوه ای گذشته از زبان یکی از بستگانش  می آید.

خانم ص: جریان این اتفاق مروبوط به زن داداش من هست ؛هفته پیش زن برادرمن که سه ماهه باردار هست  وهیچ مشکل خاصی هم نداشت برای انجام  آزمایشات غربالگری  به مرکز بهداشت رفت و از آنجا به ازمایشگاه معرفی شد.بعد از چند روز به ما زنگ زدندوگفتند مریض با یک همراه  به کلینیک مراجعه کند.ما با ترس و لرز رفتیم..دکتر گفت: نتیجه ازمایش مادر خوب نیست و چون قبل ازبارداری  مادرواکسن سرخچه نزده جوابش مثبت هست باید بچه سقط بشه!

ما که از این اتفاق خیلی ترسیده بودیم  را به بیمارستان ارجاع دادند. وقتی به بیمارستان رسیدیم متخصص زنان حضور نداشت.در مراجعه به زایشگاه یکی از ماما ها تلفنی با پزشک کشیک صحبت کرد و برگه آزمایش را برای دکتر خواند، ایشان هم گفتند مادر بستریو سقط انجام بشود!!

ما هنوز گیج و منگ بودیم و نمی دانستیم چه کنیم از یک طرف نمی خواستیم بچه سقط شود از یک طرف می ترسیدیم برای مادر بچه خطری باشد.

ما روبه پزشک قانونی بوشهر معرفی کردند تا از آنجا مجوز سقط را بگیریم در پزشک قانونی  ما را به پزشک معتمد معرفی کردند. پزشک معتمد پزشک قانونی وقتی نتایج سونوگرافی قبلی مادر را دید گفت: بچه مشکلی ندارد چرا باید سقط شود؟! دکتر گفت: بچه تو سونوگرافی سالمه و من نمی توانم مجوز سقط بدهم. بعد هم توصیه کرد در شیراز یا جای دیگر آزمایش ها را دوباره تکرار کنیم  و ما همان روز به شیراز رفته و زیر نظر پزشک متخصص دوباره سونوگرافی و آزمایشات را انجام دادیم تا مشخص شود که نه مادر و نه جنین را هیچ  خطری تهدید نمی کند!حالا هم خدا راشکر بچه و مادر در سلامت هستند. ولی مادر  و خانواده ما  هنوز در شوک این اطلاعات غلط از سوی آزمایشگاه و عدم توجه بیمارستان به وضعیت مادر و عدم دقت و مسولیت پذیری هستیم. باور کنیداگه من نبودم با استرسی که مادر داشت حالا بچه رو از بین رفته بود.الان هم که برگشتیم یه دکتر متخصص زنان در گناوه  نیست ؛نمیشه که هر ماه بریم شیراز! واقعا سخته.

پایگاه اطلاع رسانی خبر بندر ضمن اینکه معتقد است تا جوابیه مسولین مربوطه را نشنود نمی تواند قضاوتی در این مورد انجام دهد. بی صبرانه منتظر جوابیه مسولین محترم در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر