شما اینجا هستید

اخبار » نمایشی که در تکایا و مساجد استان بوشهر اجرا می شود
گروه : اخبار

خبر بندر:نمایش میدانی علمدار نوشته وکار محمد مظفری وگروه تاتر ایلیا در دهه محرم امسال در تکایا هیات مذهبی، بقاع متبرکه و مساجد استان بوشهر اجرا می شود.
به گزارش خبر بندر؛محمد مظفری نویسنده وکارگردان نمایش میدانی علمدار در گفتگو با خبرنگاران گفت: این نمایش که از اول محرم امسال اجراهای عمومیش آغاز شده تا سیزدهم محرم در تکایا،حسینیه ها واماکن مذهبی اجرای عمومی خواهد شد.
مظفری با بیان اینکه استقبال خوبی از طرف مردم وخانواده ها از اجرای نمایش علمدار در اماکن مذهبی صورت گرفته گفت: تاتر رسانه بسیار موثری برای انتقال ارزش های اسلامی،ایرانی وانسانی به نسل های آینده است.
این پژوهشگر تاتر آیینی با اشاره به اینکه این نمایش مذهبی با مشارکت گروه تاتر ایلیا،سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، کانون تاتر خیابانی کشور،بنیاد روایت فتح و موسسه نیمدری سبز تولید شده قصه مادرانی را روایت می کند که فرزندان رشیدی را برای دفاع از این مرز وبوم تربیت کردند و تقدیم این کشور نمودند.
کارگردان نمایش علمدار با بیان اینکه این اثر براساس آیین های مذهبی استان بوشهر ونگاهی به دفاع هشت ساله دفاع مقدس تولید شده است. گفت: در صورت حمایت مسولین فرهنگی این نمایش امکان اجرا تا پایان دهه صفر در اماکن مذهبی استان را دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر