شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح ساختمان اورژانس ۱۱۵ خیرساز در گناوه
گروه : اخبار

به گزارش خبر بندر، رئیس شکبه بهداشت ودرمان گناوه در این آیین گفت: این ساختمان با زیربنای ۳۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶میلیاد ریال توسط خانواده خیر زنده یاد محمد شمسی احداث و به مردم این شهرستان اهدا می شود.
دکتر علی زکی زاده با تقدیر از خانواده این خیر، افزود: خیران این شهرستان همواره در کارهای عام المنفعه پیشقدم و پیشگام بوده اند و از آنان انتظار داریم که روند این حرکت ها شتاب بیشتری بگیرد.
وی گفت: باتوجه به محل و شرایط مناسب این مکان، دراین مرکز ۲ کد اورژانس ۱۱۵ این شهر که جداگانه فعالیت داشتند، تجمیع می شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید برنامه ریزی خاصی در حوزه سلامت در کشور ایجاد و اجرای طرح تحول نظام سلامت نتایج خوب و رضایتمندی برای مردم بدنبال داشته است.
دکتر ایرج بیژنی افزود: در ۲ سال اخیر ۱۸۰ مرکز بهداشت درمانی، پایگاه سلامت و خانه های بهداشت با اعبتارات استانی و ملی در استان بوشهر تکمیل و اجرایی شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: اورژانس ۱۱۵ طلایه داران سلامت و پیشانی وزارت بهداشت در جامعه است.
دکتر عبدالرحیم دادجو تعداد پایگاههای اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر را ۵۰ مرکز عنوان کرد و افزود: میانگین زمان حضور نیروهای اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر بر سر بالین بیماران حادثه دیده رتبه بهتری در مقایسه با کشور برخوردار است.
وی بیان کرد: از خیران انتظار داریم مشارکت بیشتری در ایجاد زیرساخت های درمانی و کمک به پایگاههای اورژانس در سطح این استان کنند.
دبیر مشارکت های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر هم باتقدیر از خانواده خیر شمسی گفت: براساس برنامه ریزی های بعمل آمده در جوار هر بیمارستان این استان یک موسسه خیریه سلامت بیمارستانی ایجاد می‌شود.
حجت الاسلام محمود عبدالهی افزود: دایر شدن این موسسه اقدامی ارزشمند و بزرگ است که توسط خود مردم اداره می‌شود و کمک شایانی در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر بیمارستان‌ها به بیماران خواهد کرد.
در پایان این آیین از خانواده شمسی تقدیر شد.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر حدود ۷۰ هزارنفر از جمعیت ۱۰۳ هزارنفری این شهرستان را درخود جای داده است.
منبع ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر