شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح اولین باشگاه خصوصی ورزش های هوایی استان بوشهر در بندرگناوه
گروه : اخبار

خبر بندر: اولین باشگاه خصوصی ورزش های هوایی و پروازی استان بوشهر با نام ‘هما’ روز جمعه در آیینی به مناسبت هفته تربیت بدنی باحضور مسئولان استانی در بندر گناوه افتتاح شد.

به گزارش خبر بندر؛ فرماندار گناوه در این آیین گفت: افتتاح این باشگاه در گناوه به عنوان یکی از شهرهای گردشگری کشور مایه خرسندی است که برای نخستین بار در استان بوشهر عملیاتی شده است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: دولت با وجود اینکه تلاش های زیادی برای توسعه ورزش انجام داده اما به تنهایی از این مهم برنمی آید که بخش خصوصی می تواند دراین زمینه یاور دولت باشد.
وی اظهارکرد: این شهرستان دارای ورزشکاران مستعد و مقام آور در سطح جهانی و کشوری است و امیدواریم در ورزش های هوایی نیز به افتخارات خوبی نایل شویم.
وی گفت: با افتتاح این باشگاه استعدادهای زیادی در این شهرستان شناسایی و شکوفا خواهند شد.
رئیس کمیته ورزش های هوایی استان بوشهر گفت: باشگاه پروازی هما بندرگناوه برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توسعه علم هوانوردی افتتاح می شود.
خلبان محمد جعفر آبادی افزود: در استان بوشهر ۳ سایت آموزشی پروازی وجود دارد که علاقمندان زیادی در آن مشغول فعالیت هستند.


رئیس هیات انجمن های ورزشی استان بوشهر نیز گفت: باشگاه پروازی هما گناوه به عنوان نخستین باشگاه رسمی و ثبت شده در استان بوشهر به همت خلبان مجتبی فخرآوری سرمایه گذار بخش خصوصی افتتاح شده و در رشته های پاراگلادیاتور و پاراموتور فعالیت می کند و در آینده نیزرشته پاراتریک اضافه می شود.
روح الله علوی افزود: سرمایه گذاری در بخش ورزش اقدامی ارزشمند است که در پیشگیری از آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا می کند.
در این آیین اعضای باشگاه پروازی هما گناوه به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر