شما اینجا هستید

اخبار » بسته جامع ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر تدوین شود
گروه : اخبار

خبر بندر:  استاندار بوشهر گفت: بسته جامع ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر با برش‌های شهرستانی تهیه و تدوین شود.

به گزارش خبر بندر، عبدالکریم گراوند  در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: اهالی استان بوشهر از گذشته‌های دور در زمین تجارت و بازرگانی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات و موانع فعالیت‌های تجار در استان بوشهر برداشته شود، خاطرنشان کرد: باید با تسهیل‌گری فعالیت‌های تجار زمینه برای فعالیت‌های آنان در استان فراهم شود.

استاندار بوشهر خواستار نظارت مدیران بر پروژه‌های عمرانی در سطح استان شد و اضافه کرد: کمیته نظارت شورای فنی باید تشکیل شود و بر پروژه‌های عمرانی استان نظارت کند و پروژه‌های به صورت مستمر رصد شود.

وی از تدوین برنامه پنج ساله توسعه استان بوشهر با توجه به اسناد بالا دستی و برنامه ششم خبر داد و افزود: این برنامه باید همراه با برش‌های شهرستانی باشد تا شاهد توسعه متوازن باشیم.

گراوند با تاکید بر اینکه توزیع اعتبارات بین دستگاه‌های مختلف نیز باید بر اساس برنامه توسعه باشد، ادامه داد: اگر با برنامه مناسب پیش برویم در صورتی که در موعد مقرر نیز اعتبارات تخصیص نیابد شاهد مشکل اساسی نخواهیم بود.

وی خواستار تلاش برای ایجاد تعامل با وزارت‌خانه‌ها برای جذب اعتبارات ملی شد و تصریح کرد: نمایندگان مجلس و مدیران استان باید با تعامل و همراهی با هم در این زمینه تلاش کنند.

استاندار بوشهر خواستار تدوین بسته جامع گردشگری استان شد و تصریح کرد: توجه ویژه‌ای به گردشگری روستایی در استان بوشهر باید صورت گیرد.منبع مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر