شما اینجا هستید

اخبار » گشت‌های محله‌ای در بوشهر فعال می‌شود
گروه : اخبار

 خبر بندر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه رویکرد بسیج اجرای برنامه‌های عمرانی، آبادانی و کمک به معیشت مردم است گفت: گشت‌های محله‌ای در بوشهر فعال می‌شود.

به گزارشخبر بندر؛ سردار علی رزمجو  در شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج تحقق مردم سالاری دینی برنامه های خود را اجرا می کند.

وی افزود: رویکرد بسیج یک رویکرد خدمت رسانی است و تا کنون در استان بوشهر با کمک دولت و دستگاه های اجرایی توانسته ایم خدمات خوبی خصوصا در روستاهای محروم ارائه دهیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: از نیمه سال گذشته تا کنون بیش از هزار پروژه برگزار شده و در نیمه دوم سال ساجری بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای پروژه های در دست اجرا اعتبارات تخصیص داده شده است.

کمک به معیشت مردم

وی با اشاره به اینکه رویکرد بسیج اجرای برنامه های عمرانی، آبادانی و کمک به معیشت مردم است، تصریح کرد: راه اندازی صندوق قرض الحسنه خودجوش مردمی راه حلی است که توسط خود مردم بخشی از مشکلات معیشت مردم مرتفع می شود.

سردار رزمجو بیان کرد: یکی دیگر از برنامه ها گشت بسیج محله است که بسیجیان مانند اول انقلاب باهماهنگی نیروهای با نیروی انتظامی و قوه قضاییه این گشت ها انجام شود.

توسعه بخش سلامت

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر طرح سلامت را یکی دیگر از برنامه های بسیج عنوان کرد و افزود: تیم های پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ساماندهی شده و به مناطق محروم اعزام خواهد شد.

وی خطاب به مدیران عنوان کرد: امیدواریم مدیران کل دستگاه های اداری در هفته بسیج برنامه های ویژه ای برای پرسنل برگزار کنند و از مدیر فعال در آخر هفته بسیج تقدیر خواهد شد.منبع: مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر