شما اینجا هستید

اخبار » خبرنگار پیشکسوت ایرنا در استان بوشهر درگذشت
گروه : اخبار

خبربندر: ‘روزبه بهروزی’ پیشکسوت و بازنشسته سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و بنیانگذار دفتر این خبرگزاری در شهرستان گناوه صبح روز سه شنبه بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبر بندر به نقل ازایرنا، وی با پشتکار قوی و عشقی که به خبرنگاری داشت سالها در این عرصه گام برداشت و فعالیت های برجسته ای از خود برجای گذاشت که پیگیری راه اندازی خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در ۱۹ آذر سال ۱۳۷۰ با حمایت و پشتیبانی مدیران این سازمان در مرکز یکی از آنهاست.
این پیشکسوت رسانه ای با استفاده از مزایای سخت و زیان آوری شغل خبرنگاری در سال ۱۳۸۵ پیش از موعد از ایرنا بازنشسته شد ولی بدلیل علاقه وافری که به این حرفه داشت و از سواد رسانه ای بالایی برخوردار بود حتی پس از بازنشستگی نیز ارتباط تنگاتنگی با رسانه ها داشت.
وی همچنین سابقه مدیریت مراکز خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان های فارس، بوشهر و دفتر شهرستان گناوه را در کارنامه کاری خود دارد و پیش از ورود به خبرگزاری در دفتر امام جمعه گناوه، نهضت سوادآموزی، حزب جمهوری اسلامی و روزنامه اطلاعات شهرستان گناوه خدمت کرده بود.
روزبه بهروزی متولد سال ۱۳۴۲، سه فرزند دختر از خود به یادگار گذاشت که همگی آنان به موفقیت هایی در عرصه علمی در سطح دانشگاهی نایل شدند.
وی که پس از پایان دوره فعالیت خود در ایرنا، در شیراز سکونت یافت هفته جاری با خانواده به گناوه زادگاه خود عزیمت و صبح روز سه شنبه در منزلش بر اثر عارضه قلبی به رحمت ایزدی پیوست.
بنا به درخواست خانواده این مرحوم، قراراست پیکرش پس از تشییع در بندرگناوه به شیراز انتقال و دراین شهر به خاک سپرده شود.
کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر و دفتر شهرستان گناوه درگذشت همکار پیشکسوت خود را به خانواده و بستگان آن مرحوم و جامعه رسانه ای استان بوشهر تسلیت می گویند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر