شما اینجا هستید

اخبار » ورزشکاران استان بوشهر بیش ۸۰ مدال جهانی و آسیایی کسب کردند
گروه : اخبار

 

تجلیل از مدال‌آوران مسابقات جهانی پاورلیفتینگ خوزستان در اهواز

خبر بندر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران استان بوشهر در ۹ ماه امسال بیش ۸۰ مدال جهانی، بین المللی و آسیایی در رشته‌های مختلف کسب کردند.

به گزارش خبر بندر، احمد بهروزیان‌فرد   در نشست مشترک امورورزش بانوان با مسئولان ورزش بانوان شهرستان‌ها با بیان اینکه ورزشکاران استان بوشهر از توانمندی بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: از ۴۵ هیئت ورزش استان بوشهر ۲۲ هیئت در رده‌های ثابت  تیم‌های ملی رشته مختلف فعالیت می‌کنند.

وی  بیان کرد: در ارزیابی عملکرد از سوی هیئت ورزشی استان بوشهر در سطح کشور بیش از ۸۰ درصد هیئت‌های استان جزء ۱۰ هیئت برتر کشور هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به افتخارات ورزشکاران این استان در عرصه‌های جهانی پرداخت و گفت: ورزشکاران استان بوشهر در ۹ ماه امسال بیش ۸۰ مدال جهانی، بین المللی و آسیایی در رشته‌های مختلف بدست آوردند و این مهم با توجه به حمایت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان بوشهر بدست آمده است.

بهروزیان فرد با تاکید بر توزیع اعتبارات ورزشی به صورت عادلانه تصریح کرد: در بعد اعتبارات بر اساس شاخص‌های اداره کل ورزش و جوانان  باید اعتبارات به‌صورت عادلانه بین ورزش آقایان و بانوان توزیع شود.

وی از ساخت فضاهای جدید ورزشی بر اساس نیازهای جوانان و ورزشکاران خبرداد و خاطر نشان کرد: فضای‌های مناسب ورزشی در اختیار ورزشکاران استان قرار گرفته و در آینده نزدیک پروژه‌های جدید ورزشی با توجه به نیاز ورزشکاران استان احداث می‌شود.

بهروزیان‌فرد با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی بانوان در ۱۲ رشته در بوشهر  خاطر نشان کرد: نخستین المپیاد ورزشی بانوان که با هدف کشف استعدادهای ورزشی بانوان  در سال ۱۳۹۴ برگزارشد باز خورد خوبی در فعال شدن بیش از پیش فعالیت‌های ورزشی بانوان داشت، و انتظار می‌رود امسال دومین دوره این المپیاد ورزشی بانوان را در ۱۲ رشته  در بوشهر برگزار شود./ تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر