شما اینجا هستید

اخبار » تجلیل از نیم قرن فعالیت علمی و پژوهشی «عبدالله رضایی»
گروه : اخبار

خبر بندر:  در آیینی با حضور اساتید و مسئولان و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر از نیم قرن فعالیت علمی و پژوهشی دکتر عبدالله رضایی تجلیل شد.

به گزارش  خبر بندر،دکتر سید جعفر حمیدی عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی  در این آیین با تجلیل از خدمات و تلاش‌های دکتر عبدالله رضایی اظهار داشت: دکتر رضایی از اساتید با اخلاق و باسواد دانشگاه در حوزه ادبیات است و نقش وی در تحقیق و پژوهش و تدریس بر کسی پوشیده نیست.

این پژوهشگر و محقق برجسته کشور ادامه داد: باید از ظرفیت و توانمندی دکتر رضایی بعد از بازنشستگی نیز استفاده شود و امیدواریم همچنان شاهد حضور ایشان در محافل علمی و ادبی باشیم.

دکتر سید احمد کازرونی استاد ادبیات و پژوهشگر نیز گفت: دکتر رضایی از شخصیت‌های بزرگ علمی و پژوهشی و ادبی جنوب کشور است.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: دکتر رضایی، معلمان و اساتید و پژوهشگران زیادی به جامعه تحویل داده و خود ایشان نیز چندین جلد کتاب تالیف کرده و امروز که به افتخار بازنشستگی نایل آمده، سربلند است.

وی یادآور شد: دکتر رضایی یک فرهنگی اصیل و یک چهره دانشگاهی باسابقه است و امیدواریم همیشه شاهد حضور وی در عرصه ادبی و علمی باشیم.

دکتر سید محمود سیدصادقی از اساتید باسابقه دانشگاه نیز در این آیین بیان کرد: از افتخاراتم این است که هم افتخار همکلاسی بودن و هم افتخار همکار بودن با دکتر رضایی را دارم و شخصیت علمی ایشان و همچنین اخلاق و منش ایشان فوق‌العاده و منحصربفرد است.

وی تاکید کرد: همچنان از ظرفیت دکتر رضایی در محافل ادبی و علمی بهره می‌بریم و ایشان برای جامعه دانشگاهی یک شخصیت تمام‌نشدنی است.

دکتر عبدالله رضایی نیز با تشکر از همکاران و دانشجویان بخاطر برگزاری این مراسم اظهار داشت: در مقابل همکاران و دانشجویان و دوستان عزیز سر تعظیم فرود می‌آورم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

دکتر عبدالله رضایی متولد ۱۳۳۱ آبپخش در دشتستان است و حدود نیم قرن فعالیت علمی و پژوهشی و تدریس در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان بوشهر را در کارنامه دارد و چندین کتاب از جمله «ادبیات عامیانه استان بوشهر»، «تاثیر قرآن و حدیث در ادبیات فارسی» و «ضرب‌المثل‌های استان بوشهر» را تالیف کرده و در سال جاری به عنوان استاد نمونه دانشگاه آزاد بوشهر معرفی شد./مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر