شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ابر در استان بوشهر/ احتمال وقوع رگبار پراکنده باران
گروه : اخبار

خبر بندر:  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال وقوع رگبار پراکنده باران در استان خبر داد.

به گزارش خبر بندر؛پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده عبور متناوب امواج ناپایدار جو از روی استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: در نتیجه عبور این امواج از استان طی ساعاتی بر میزان پوشش ابر در آسمان افزوده خواهد شد و طی امشب تا اواخر فردا در برخی ساعات وقوع رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: همچنین از فردا به تدریج بر سرعت جریانات شمال غربی افزوده خواهد شد و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دریا مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، از عصر امروز همراه با افزایش ابر و از امشب رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی بیان کرد: جهت باد امروز متغیر با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از فردا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و از فردا ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت شش و ۵۱ دقیقه، مد دریا ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر