شما اینجا هستید

اخبار » شهروندان بوشهری مراقب کلاهبرداران در پوشش کارشناسان شهرداری باشند
گروه : اخبار

خبر بندر؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: شهروندان بوشهری مراقب کلاهبرداران در پوشش کارشناسان شهرداری باشند.

به گزارش خبر بندر؛  سرهنگ سید احمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اشخاصی سودجو و فرصت طلب تحت عنوان کارمند یا کارشناس شهرداری و یا آشنا با افراد ذی‌نفوذ در این ارگان که قادر به صدور انواع پروانه ساختمانی، مسکونی و تجاری و یا سایر امتیازات مرتبط با ساخت و ساز هستند، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده‌اند.

وی بیان کرد: این افراد با شناسایی اشخاص متقاضی صدور پروانه‌ها و مجوزها و با برقراری ارتباط با آنها و اغفال آنان مبالغی را تحت همین عنوان از شهروندان اخذ کرده‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: این افراد با وعده دریافت مجوز درخواستی خارج از نوبت به اشخاص و دریافت وجه، دیگر پاسخگو به فرد نیستند.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی مراجعه و شکایت شهروندان در هفته‌های گذشته در این خصوص در پلیس آگاهی ثبت شده است، اضافه کرد: کارشناسان پلیس آگاهی در حال تحقیق و تعقیب افراد کلاهبرداری که در این زمینه از مردم وجه دریافت کرده‌اند است.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تنها مرجع صدور هرگونه مجوز ساخت و ساز و سایر امورات مرتبط شهرداری بوده و شهرداری نیز برابر قوانین مقررات و آئین نامه ها اقدام می‌کنند، در این ارتباط هیچ رابط و یا بخش خصوصی حق فعالیت ندارد./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر