شما اینجا هستید

اخبار » افزایش سه برابری مستمری مددجویان کمیته امداد
گروه : اخبار

خبر بندر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: مستمری مددجویان این نهاد از محل اعتبارات تخصیصی سازمان هدفمندی یارانه ها در دی ماه به سه برابر افزایش یافته و مددجویان می توانند برای دریافت مستمری خود به صندوق امداد ولایت مراجعه کنند.

احمد لطفی  در گفت وگو با ایرنا افزود: از این پس مبلغ افزایشی کمک معیشت و یارانه عمومی خانوارهای زیر پوشش در کنار مستمری ماهانه به حساب سرپرست خانوارها پرداخت می‌ شود.
وی اضافه کرد: این مستمری برای خانوارهای با جمعیت یک نفر یک میلیون و ۹۳۵ میلیون ریال، دو نفره سه میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، سه نفره چهار میلیون و ۶۵۰ هزار ریال، چهار نفره ۶میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و خانوارهای پنج نفره به بالا ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار ریال محاسبه شده است.
وی مستمری سه برابر شده مددجویان را در دی ماه، شامل مستمری ماهانه، مستمری افزایش یافته و یارانه عمومی عنوان کرد و گفت: این مستمری افزایش یافته به حساب شخصی مددجویان در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گذاشته شد که قابل برداشت است.
وی با اشاره به ساماندهی حساب مستمری مددجویان گفت: برای همه خانوارهای مستمری بگیر زیر پوشش، کارت عابر بانک صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صادر و تحویل آنها شد که در تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب قابل استفاده و بهره برداری است.
لطفی، با تاکید بر افزایش خدمات به نیازمندان با درجه محرومیت بالا گفت: خانوارهای مستمری بگیر به دلیل محرومیت شدید، از کار افتادگی سرپرست، فوت سرپرست، طلاق، متارکه و زندانی سرپرست خانوار، تحت حمایت قرار می‌گیرند و به صورت ماهانه از همه خدمات حمایتی کمیته امداد بهره مند می‌ شوند.
هم اکنون ۵۲ هزارو ۷۵۳ نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۷۳ خانوار زیر پوشش حمایت های کمیته امداد امام (ره) در استان بوشهر قرار دارند که سرپرستی ۶۱ درصد خانوارهای زیر پوشش این نهاد را زنان برعهده دارند./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر