شما اینجا هستید

ویژه » میگلی نژاد به شهرداری بوشهر برگشت؟!
گروه : ویژه

 

خبربندر: شورای شهر بوشهر در نشستی غیرعلنی، به بازگشت غلامعلی میگلی نژاد به شهرداری مرکز استان رای داد.

به گزارش خبر بندر؛در جلسه شورای شهر بوشهر که عصر دوشنبه با حضور همه اعضای شورا برگزار شد، پس از درخواست ۵ عضو برای ابطال مصوبه شماره ۱۹ (پایان کار میگلی نژاد به استناد سابقه ایثارگری و مستثنی بودن از قانون منع بکارگیری بازنشسته ها) و همچنین رای اخیر دیوان عدالت اداری نهایتا با ۵ رای موافق و ۳ رای مخالف با بازگشت میگلی نژاد به شهرداری موافقت شد.

موافقان بازگشت میگلی نژاد به شهرداری شامل مهرزاد آسایش، کیوان هاشم زاده، روح الله نصرتی، ندا عبدالله زاده و عبدالخالق برزگرزاده بودند.

همچنین طاهره شمشیری، ابوذر دهدار و پویا دولابی هم رای مخالف دادند.

براساس خبرهای دریافتی، اکبر توسلی دیگر عضو شورا نیز در زمان رای گیری، صحن را ترک کرده است. ظاهرا وی با اشاره به مهلت ۲۰ روزه دیوان عدالت اداری برای اعتراض به رای اخیرش، این جلسه را غیرقانونی دانسته است.

http://pgnews.ir/gozaresh/uploads/p1c4fc6ns214tb15cq14ongi717k54.jpg

رییس شورای شهر بوشهر هم در گفتگو با «خلیج فارس» اظهار داشت: در این جلسه با توجه مستندات ایثارگری آقای میگلی نژاد و سایر مدارک، همچنین درخواست ۵ عضو شورا برای ابطال مصوبه شماره ۱۹ (پایان کار میگلی نژاد به دلیل بازنشستگی)، شرایط احراز میگلی نژاد برای شهرداری با ۵ رای موافق، ۳ رای مخالف مصوب شد، همچنین توسلی نیز جلسه را ترک کرد.

گفتنی است ۲۰ آبان ماه سالجاری شورای شهر بوشهر با ۶ رای موافق (دهدار، توسلی، نصرتی، شمشیری، هاشم زاده و دولابی) و ۳ رای ممتنع (برزگرزاده، آسایش و عبداله زاده) به استناد قانون جدید منع بکارگیری بازنشستگان، رای به پایان کار میگلی نژاد داد و پس از کش و قوس یک هفته ای برای شهرداری سرپرست تعیین شد.

متعاقب این مصوبه شورا، میگلی نژاد پیگیری هایی در دیوان عدالت اداری داشت که اواسط آذرماه منجر به رای شعبه دوم دیوان برای توقیف موقت مصوبه شورای شهر تا صدور رای نهایی گردید.

در ادامه نیز ۴ عضو شورا به این تصمیم اعتراض کردند و دفتر این شعبه بصورت کتبی اعلام کرد: رای صادره به معنای بازگشت به کار میگلی نژاد به شهرداری نمی باشد.

این داستان در پازل بعدی با نامه ۵ عضو شورا به دیوان عدالت اداری برای لغو مصوبه شان درباره پایان کار میگلی نژاد ادامه یافت که در همین خصوص به نامه معاون بنیاد شهید درباره سابقه ایثارگری میگلی نژاد استناد شده است. در همین زمینه دیوان عدالت اداری رای به رد شکایت مطروحه داد که به عنوان بازگشت به کار میگلی نژاد تفسیر شد.

گفتنی است میگلی نژاد در دوره دوم شورای شهر (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۵) شهردار بوشهر بود، سپس در اواسط دوره چهارم شورای شهر (۱۳۹۴) مجددا به عنوان شهردار انتخاب گردید و با شروع بکار شورای پنجم بوشهر (شهریور ۱۳۹۶) در این سمت ابقا شد./خلیج فارس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر