شما اینجا هستید

ویژه » زنگ آغاز اجرای عمومی نمایش زیر پوست شهر در بوشهر به صدا درامد
گروه : ویژه

خبر بندر: اولین اجرای عمومی نمایش خیابانی زیر پوست شهر با حضور مردم وهنرمندان با نواختن زنگ آغاز نمایش توسط اصغر جوادی پیشکسوت تاتر استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری نویسنده وکار گردان نمایش خیابانی  زیر پوست شهردر مراسم نواخته شدن زنگ آغاز اجراهای عمومی این نمایش گفت: نمایش زیر پوست شهر با موضوع اجتماعی ودر راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی تولید شدهدودر فضایی صمیمانه ودرحضور مردم به بیان معضلات جامعه وراه های پیشگیری از آنها می پردازد.
این هنرمندافزود: امروز بیش از هرزمانی نیاز به حضور رسانه ها و هنرمندان در عرصه پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد و موسسات٫ادارات ودستگاه های مرتبط نیز باید از آنها حمایت کنند.
مظفری با اشاره به اینکه این نمایش با حمایت معاونت اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر و گروه تاتر ایلیا اجرا میشود خواستار حضور دیگر نهادهای اجتماعی وفرهنگی برای حمایت از هنرمندان دراین عرصه شد.
وی تصریح کرد در این نمایش به آسیب های اجتماعی مختلفی که جامعه مارا تهدید می کند پرداخته شده است.
کار گردان نمایش با اشاره به اینکه بیش از سه ماه برای نگارش وتمرین نمایش وقت صرف شده است افزود این نمایش تا پایان بهمن در بسیاری از شهرهای استان بوشهر به اجرا در خواهددآمد.
لازم به ذکر است در مراسم ویژه اغاز اجرای عمومی نمایش زنگ اجرای نمایش توسط اصغز جوادی پیشکسوت تاتر استان نواخته شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر