شما اینجا هستید

اخبار » کمیاب شدن سیلندر گاز مایع در گناوه

خبر بندر: مردم بندر گناوه می گویند: کمیاب شدن سیلندر گاز مایع در چند روز اخیر مشکلات جدی برای شهروندان وجود آورده است.

به گزارش خبر بندر، آنان افزودند: کمبود سیلندر گاز مایع در این شهرستان منجر به سردرگمی مردم شده و آنان نسبت به کمیاب شدن آن همزمان با سردتر شدن هوا ابراز نگرانی کرده و خواستار پیگیری مشکل بوجود آمده توسط مسئولان شدند.
یکی از شهروندان گناوه ای گفت: باتوجه به اینکه بخشی از منازل به شبکه گاز خانگی وصل نشده اند، نیاز به سیلندرهای گازمایع دارند و چندروزی است که برای تهیه آن با مشکل جدی روبرو شده ایم.
مسعود قنبری افزود: در چندروز اخیر برای تهیه سیلندر گاز بارها به عاملان مراجعه اما با دست خالی به منزل برگشتم.
علی کشاورزی دیگر شهروند گناوه ای گفت: در چند روزی که در این شهر سیلندر گاز مایع کمیاب شده برای پخت و پز و استحمام با مشکل عدیده ای روبرو شده و از همسایه ها در این زمینه کمک گرفته ایم.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: از زمان کمیاب شدن گازمایع پیگیری و مکاتبه با مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفته است.
محمدحسین داریونی افزود: با پیگیری های انجام شده مشکل بوجود آمده ناشی از پالایشگاه آبادان به عنوان تامین کننده گاز مایع استان بوشهر بوده است.
وی گفت: گاز مایع استان بوشهر از جمله این شهرستان با استفاده از تانکر از پالایشگاه آبادان تامین می شود که دراین ارتباط سهمیه اختصاص یافته به این شهرستان کاهش یافته است.
مدیرروابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بوشهر اعلام کرده بود که بدلیل بروز مشکل دریکی از مبادی تامین گاز، سیلندر گاز مایع هفته گذشته در این استان با مشکل تامین و توزیع روبرو شد که با پیگیری مسئولان این شرکت مشکل اکنون برطرف شده است.
خبرنگار ایرنا در سرکشی که روز جاری از عاملان توزیع سیلندرگاز مایع در شهر گناوه انجام داد همگی آنان تعطیل بودند./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر