شما اینجا هستید

اخبار » قهرمانی مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ به ایران رسید

خبر بندر: در دیدار پایانی دومین دور مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر دوشنبه شب ایران با برتری به اسپانیا به دومین قهرمانی متوالی خود دست یافت.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که در زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد ایران با نتیجه ۴ بر ۲ از سد اسپانیا گذشت.
در این دیدار محمد احمدزاده سه گل و مسلم مسیگر یک گل برای تیم ایران به ثمر رساندند.
۲ گل تیم اسپانیا نیز توسط آنتونیو هرناندز و لورنس گومز به ثمر رسید.
قضاوت این دیدار را ‘تورکی الصالحی’ از عمان به همراه کمک های خود ‘حسن عابد رابو’ از لبنان ، ‘حمید متین مقدم’ و ‘ابراهیم اکبرپور’ از ایران بر عهده داشتند.
پیش از بازی ایران و اسپانیا نیز تیم ملی فوتبال ساحلی اوکراین با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل آذربایجان به مقام سوم مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ دست یافت.
محمد مرادی از ایران بعنوان بهترین بازیکن این دور از مسابقات معرفی شد.
محمد احمدزاده از ایران و لورنس گومز از اسپانیا بطور مشترک به عنوان آقای گلی این دور از مسابقات دست یافتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا گفت: جو ورزشگاه در بازی اسپانیا و ایران به عنوان فینال مسابقات پرشین کاپ بوشهر بی نظیر بود.

‘خوین آلونسو گنزالس’ دوشنبه شب پس از شکست ۴ بر ۲ تیمش در برابر ایران در جمع خبرنگاران افزود: در فینال بازی ها میزبانی فوتبال دوستان بوشهری مثال زدنی بود و نکته جالب آن تشویق بی امان تیم اسپانیا توسط آنها بود.
وی در ارتباط با بازی تیم های اسپانیا و ایران بیان کرد: در این دیدار موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که در صورت استفاده از آنها می توانستیم نتیجه بهتری رقم بزنیم.
گنزالس افزود: پیش از بازی برای برتری برابر ایران وارد میدان شدیم ولی در زمین مسابقات شرایط رقابت برابر بود و در نهایت ایران موفق به برتری و کسب عنوان قهرمانی شد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا نیز گفت: مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر و دیدار با ایران یک تجربه ارزشمند بود.
کریستان مندس افزود: ایران در تورنمنت های معتبری به جام قهرمانی دست پیدا کرده و این نشان از جایگاه مناسب این تیم در مسابقات فوتبال ساحلی دنیاست.
در دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی پرشین کاپ بوشهر تیم های ایران، اسپانیا، اوکراین و آذربایجان به ترتیب به عنوان های اول تا چهارم رسیدند.
محمد مرادی از ایران به عنوان بهترین بازیکن این دور از مسابقات معرفی شد.
محمد احمدزاده از ایران و لورنس گومز از اسپانیا بطور مشترک به عنوان آقای گلی این دور از مسابقات دست یافتند./ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر