شما اینجا هستید

اخبار » بهره‌مندی همه شهرستان‌های استان بوشهر از درمانگاه تأمین اجتماعی

خبر بندر: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت:با ساخت درمانگاه در خورموج، تنگستان و ملکی شدن درمانگاه برازجان همه شهرستان‌های استان از درمانگاه ملکی تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبر بندر؛ دکتر ابراهیم پور حکیمی در حاشیه پیاده روی کارکنان تامین اجتماعی که به مناسبت آغاز دهه فجر برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: توجه هر ارگان به سلامت کارکنان و خانواده هایشان موجب می شود که بهره وری  آن سازمان افزایش پیدا کند.

وی افزود: افراد باید برای تداوم سلامتی خود به دو مقوله تغذیه و سلامت توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی، عنوان کرد: اکنون سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر دارای سه بیمارستان ملکی و هفت درمانگاه پلی کلینیک است که با ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در تنگستان و خورموج، همچنین ملکی شدن درمانگاه برازجان تمامی شهرستان های استان بوشهر دارای درمانگاه ملی تامین اجتماعی خواهند بود.

پورحکیمی عنوان کرد: تلاش می شود تا با تجهیز مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی بتوانیم خدمات بهتری را به افراد بیمه شده ارائه کنیم.

در این مراسم که با عنوان ” زنگ ورزش صبحگاهی” و با حضور نماینده تربیت بدنی ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، ۲۰۰ نفر از پرسنل تامین اجتماعی و خانواده هایشان شرکت کردند./مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر