شما اینجا هستید

اخبار » حدود ۸۰ درصد مردم استان بوشهر بیمه تأمین اجتماعی هستند

خبر بندر:  مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: بالغ‌بر ۸۰ درصد از مردم استان بوشهر بیمه تأمین اجتماعی هستند و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی از این سازمان دریافت می‌کنند.

به گزارش خبر بندر؛  یونس خسروانی  در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون برنامه‌های خوبی در راستای ارتقای شاخص‌های مختلف در کشور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی مبنای استقرار و هدف عملیاتی‌اش تولید امنیت است،افزود:  تولید امنیت در جامعه امروز باید تولید امید کند چراکه امید جامعه را جلو می‌برد و به توسعه کشور سرعت می‌بخشد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سالانه ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان هزینه می‌کند، بیان کرد: تأمین اجتماعی از هیچ ارگان دولتی و غیردولتی کمک مالی دریافت نمی‌کند و تمام هزینه کردهای تأمین اجتماعی از محل درآمدهای این سازمان است.

خسروانی تصریح کرد: در استان بوشهر ۱۵ شعبه تأمین اجتماعی و ۵ کارگزاری وجود دارد که خدمات مختلفی مانند بازنشستگی، بیکاری، ازکارافتادگی و درمان ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته سازمان تأمین اجتماعی در استان بوشهر بالغ‌بر ۷۲۵ میلیارد تومان در دو بخش درمانی و بیمه‌ای هزینه کرده است، خاطرنشان کرد: اکنون بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان بوشهر از بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شوند که مبلغ پرداختی به این افراد در ۱۰ ماهه نخست سال بالغ‌بر ۳۱ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: بالغ‌بر ۸۰ درصد از مردم استان بوشهر بیمه تأمین اجتماعی هستند و خدمات مختلف بیمه‌ای و درمانی از این سازمان دریافت می‌کنند.

خسروانی گفت: در ده‌ماهه امسال سازمان تأمین اجتماعی در این استان ۳۴۰ میلیارد تومان در بخش بیمه‌ای هزینه کرده است که پیش‌بینی می‌شد این میزان تا پایان سال به ۸۰۰ میلیارد تومان برسد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال، افزود: پاداش و عیدی بیمه‌شدگان اصلی نیز اسفندماه پرداخت خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر