شما اینجا هستید

اخبار » راه‌اندازی ۱۷ داروخانه جدید در استان بوشهر مصوب شد

خبر بندر:  مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در راستای اجرای حقوق شهروندی، راه‌اندازی ۱۷ داروخانه روزانه و شبانه‌روزی جدید در استان بوشهر مصوب شد.

به گزارش خبر بندر؛ عباس برزگرزاده  اظهار داشت: در راستای توسعه خدمات‌دهی به مردم در بخش‌های مختلف از جمله سلامت تلاش‌ها و پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و در استان بوشهر برنامه‌های خوبی داریم.

وی افزود: در راستای اجرای حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی و دسترسی سریع به خدمات عمومی و توسعه خدمات بهداشتی و درمانی مستند به مواد ۷،۸و۸۶ منشور حقوق شهروندی با پیگیری‌های مستمر دفتر امور اجتماعی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی تعداد ۱۷ داروخانه روزانه و شبانه‌روزی در سطح استان در سال جاری مصوب و غالبا راه اندازی شدند.

برزگرزاده اضافه کرد: در بوشهر پنج باب، در شهرستان دشتستان دو باب، در گناوه سه باب، در دیلم یک باب، در دشتی یک باب، در کنگان دو باب و در جم سه باب داروخانه جدید راه‌اندازی شد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: ازدحام بیش از حد مردم خصوصا در داروخانه‌های شبانه‌روزی موجب نارضایتی و عدم ارائه خدمات متناسب با شان شهروندان شده بود و از اسفند ماه گذشته این مهم در دستور کار دفتر امور اجتماعی قرار گرفت.

وی افزود: با رفع موانع قانونی و با نگاه به اجرای منشور حقوق شهروندی در فصل ارائه خدمات بهداشتی و درمانی موفق به اخذ مجوز های لازم شدیم.

برزگرزاده خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بابت همکاری برای تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و صدور مجوزهای لازم همکاریخ وبی داشته است که شایسته تقدیر است./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر