شما اینجا هستید

سرخط خبرها » قطعات باقی مانده جاده گناوه به دیلم باید به زودی ساخته شود
گروه : سرخط خبرها

خبربندر: فرماندارگناوه گفت: قطعات باقی مانده جاده در دست اجرای گناوه به دیلم با توجه به درپیش بودن تعطیلات نوروز و ورود شمار زیاد گردشگر به این منطقه باید تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسد.

به گزارش خبر بندر؛سیدعلی پاک نژاد روز یکشنبه در حاشیه بازدید از این طرحدر گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گناوه بصورت مستمر بر اجرای این طرح دردست اجرا نظارت و با پیمانکار آن در ارتباط باشد و گزارش به فرمانداری ارایه دهد.
وی با بیان اینکه بازدید از این طرح بصورت مستمر در برنامه کاری قرار دارد، گفت: از مجموع ۲۵ کیلومتر طرح دردست احداث جاده گناوه به دیلم در حوزه این شهرستان تنها هشت کیلومتر آن زیربارترافیک نرفته و امیدواریم با پیشرفت خوبی که دارد تا پایان امسال به اتمام برسد.
وی بیان کرد: ازهشت کیلومتر یادشده چهار کیلومتر آن آسفالت شده که همزمان با اتمام قطعه باقی مانده دردست اجرا زیر بار ترافیک می رود.
فرماندارگناوه افزود: باتوجه به موقعیت گردشگری گناوه و ورود هموطنان زیادی به این شهرستان در تعطیلات نوروز با تدابیر لازم ضریب ایمنی جاده ها افزایش یابد تا تصادفات جاده ای به حداقل برسد.
صدراله عبدالهی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای گناوه گفت: پیمانکار این طرح بصورت فعال درحال تکمیل قطعات باقی مانده است و با روند خوبی که مشاهده می شود پیش از سال جدید زیر بار ترافیک خواهد رفت.
وی افزود: نظارت بر اجرای این طرح بصورت مستمر انجام می شود.
در این بازدید پیمانکار طرح، گزارشی از روند فعالیت های انجام شده ارایه داد.
محور گناوه به دیلم از مهم ترین راههای مواصلاتی استان بوشهر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر