شما اینجا هستید

ویژه » رضایت مندی مردم باید سرلوحه کار بازرسین ستاد صیانت و حقوق شهروندی باشد.
گروه : ویژه

 

خبر بندر: معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهرگفت: افزایش رضایت مندی مردم در نظام اداری و خدمات رسانی بخصوص در ایام پایانی سال و نوروز باید سر لوحه کار بازرسین ستاد صیانت و حقوق شهروندی  باشد.

به گزارش خبر بندر؛محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در نشست بازرسین ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: امروز بیش از هر روز دیگر در زمینه حقوق شهروندی و اجرای قوانین مغفول مانده نیاز به تلاش و فعالیت داریم که در این بین بازرسین ستاد صیانت و حقوق شهروندی وظیفه سنگینی دارند.

وی با اشاره به اینکه  فرآیندهای کاری غیرشفاف، پیچیده  و طولانی موجب معطل شدن شهروندان می‌شود افزود: باید نحوه خدمات رسانی در دستگاه های اجرایی در جهت خدمات رسانی صحیح به مردم روانسازی و تسهیل شود

مظفری با تاکید بر فعال شدن  واحد های بازرسی ستاد صیانت در تمامی دستگاه های اجرایی خواستار اجرای این بازرسی ها در طول سال در راستای رضایت مندی مردم از نظام اداری و خدمات رسانی مناسب به مردم شد.

مظفری با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و ورود حجم بسیار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی   به استان بوشهر خواستار بازرسی مستمر از مراکز خدمات رسان شدند.

معاون مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر،برگزاری جلسات توجیهی برای کارکنان،اریه خدمات مناسب و کالاهای با کیفیت به گردشگران، راهنمایی مناسب به مسافران، جلو گیری از کم فروشی ومطلبه مبالغ بیش از تعرفه های قانونی، ایجاد نمازخانه، سرویس های بهداشتی و پارکینگ های مناسب، فعالیت های فرهنگی مناسب، برخورد قانونی با متخلفین و ارائه گزارش اقدامات به مسولین را از جمله اقداماتی دانست که باید بازرسین محترم در ایام نوروز  به آن توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم ایجاد نشاط  در جامعه بخصوص در ایام نوروز خواستار توجه جدی به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری  مناسب برای ایجاد و گسترش روحیه نشاط در بین شهروندان و گردشگران  شد.

  1. روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر

    راه اندازی سامانه خبری ۱۵۸۰ مربوط به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری کل استان بوشهر
    قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برای بهبود عملکرد خود، ارتقای سلامت سازمان های متبوع و جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی باشد و در جهت نیل به این اهداف علاوه بر نظارت ها و بازرسی های درون سازمانی به اخبار و گزارش های شما مردم فهیم استان نیازمند است. با توجه به ضرورت وجود یک پل ارتباطی میان مردم استان و حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این راستا، سامانه خبری ۱۵۸۰ مربوط به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری کل استان بوشهر راه اندازی گردیده است. این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی به دو صورت صوتی و دریافت نمابر راجع به موارد سوء مالی، اخلاقی، اعمال نفوذ و یا پذیرش آن، جعل و یا مفقودی پرونده، کارچاق کنی، و اقدامات خلاف قانون مرتبطین با قوه قضائیه از جمله وکلاء و کارشناسان و هرگونه موارد مشکوک در سازمان های متبوع قوه قضائیه (دادگستری، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی، سازمان بازرسی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، شورای حل اختلاف، اداره زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی و دانشگاه جامع علمی کاربردی قوه قضائیه) می باشد. بدیهی است ارائه مستندات یا هرگونه سرنخی ، ما را در کشف و پیگیری سریع تر و بهتر به امور فوق الذکر کمک خواهد نمود.
    ضمنا مردم در صورت ارایه گزارش های خود به صورت حضوری نیز می توانند به آدرس : بوشهر ،خیابان امام خمینی (ره) ،چهار راه دادگستری ،ستاد خبری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری کل استان بوشهر مراجعه نمایند .

    روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر