شما اینجا هستید

اخبار » ظرفیت ساحل خلیج فارس برای توسعه نشاط در استان بوشهر استفاده شود

استاندار بوشهر بر لزوم همکاری برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: ظرفیت ساحل خلیج فارس برای توسعه نشاط در استان بوشهر استفاده شود.

به گزارش خبر بندر، عبدالکریم گراوند  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش جمعی، کارهای بسیار خوبی برای مقابله با سوداگران مرگ در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروهای انتظامی، قضایی، امنیتی و افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در استان، بیان کرد: شاهد برخورد جدی با سوداگران مرگ در استان بوشهر هستیم و این اقدامات قابل تحسین است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های برتر کشور در حوزه نشاط اجتماعی است، اضافه کرد: بوشهر از استان‌های سبز در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی بوده و جایگاه خوبی در کشور دارد.

وی خواستار تلاش بیشتری برای مقابله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح استان شد و ادامه داد: زیرساخت‌های توسعه نشاط اجتماعی در سطح استان بوشهر ایجاد شده است و باید برای رفع چالش‌ها و آسیب‌هایی همچون حاشیه‌نشینی، طلاق و اعتیاد تلاش شود.

گراوند توسعه ورزش و بهبود وضعیت سلامت را از اولویت‌های استان بوشهر برای سال آینده عنوان کرد و افزود: ساحل خلیج فارس ظرفیت بسیار خوبی برای گسترش نشاط است و باید از آب و هوا و ساحل زیبای خلیج فارس برای چنین برنامه‌هایی استفاده شود.

وی خواستار گسترش طرح‌ها و برنامه‌ها در حوزه سلامت و نشاط اجتماعی شد و خاطرنشان کرد: توزیع اعتبارات در سال آینده بر اساس برنامه محوری انجام می‌شود و دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این مسیر حرکت کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به فراهم شدن اشتغال معتادان بهبود یافته و پرداخت یارانه تسهیلات اشتغال به این افراد، گفت: انجمن معتادان گمنام خدمات قابل توجهی به افرادی که ترک اعتیاد کرده‌اند ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سمن‌های استان بوشهر بدون چشم داشت مشغول فعالیت و خدمات‌دهی هستند، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی با سازمان‌های مردم نهاد به‌ویژه انجمن معتادان گمنام همکاری کرده و فضای لازم در اختیار آنان قرار گیرد./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر