شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کشفیات مواد مخدر در بوشهر ۱۵۱ درصد افزایش یافت
گروه : سرخط خبرها

رئیس پلیس ‌بوشهر از افزایش کشفیات ۱۵۱ درصدی مواد مخدر در استان خبرداد و گفت: در ۱۱ ماه امسال ۱۰.۳ تن مواد مخدر در استان ‌کشف شده که نسبت به سال قبل ۱۵۱ درصد افزایش دارد.

  • بوشهر|کشفیات مواد مخدر در بوشهر 151 درصد افزایش یافت

به گزارش خبر بندر؛ سردار خلیل واعظی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با تاکید بر استمرار مبارزه با مواد مخدر در استان اظهار داشت: با فعالیت و رصد شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر و با مشارکت همه جانبه مردم، فعالیت سوداگران مرگ مسدود شده است.

وی از کشف ۱۰٫۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر خبرداد و افزود: در ۱۱ ماه امسال ۱۰٫۳ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که نسبت به سال قبل ۱۵۱ درصد افزایش دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه عمده مشکوفات مواد مخدر تریاک است افزود: در این مدت ۹ تن و۷۴۰ کیلوگرم تریاک، ۵۸۰ کیلوگرم حشیش، ۱۳ کیلوگرم هروئین، و سایر مواد افیونی صنعتی و شیشه ۲۸ کیلوگرم با تلاش نیروی انتظامی کشف شده است.

سردار واعظی بیان کرد: سال گذشته در این مدت ۴٫۱ تن مواد مخدر کشف شده بود که  امسال نسبت به سال قبل ۱۵۱ درصد افزایش دارد که نشان از تلاش شبانه روزی نیروی پلیس با سوداگران مرگ است.

وی، با تاکید بر توجه به پیشگیری از اعتیاد، افزایش آگاهی و طرح‌های این عرصه افزود: آموزش همگانی برای پیشگیری از اعتیاد در مناطق مختلف استان در مساجد، بسیج، مدارس و دانشگاه‌ها محیط‌های کارگری، بازاریان،  ادارات، آموزشگاه‌ها  و دیگر نقاط با همکاری پلیس انجام می‌شود که ۵۵ هزار نفر تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر