شما اینجا هستید

اخبار » حضور گردشگران نوروزی در ساحل گناوه افزایش یافت

خبر بندر:شهردار بندر گناوه گفت: نوار ساحلی این بندر با افزایش چندبرابری جمعیت گردشگران و مسافران نوروزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو شده است.

به گزارش خبر بندر؛ماشاالله احمدی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شمار زیاد مسافر نوروزی به ساحل که وسعت آن ۲٫۵ کیلومتر( دو ونیم کیلومتر) است به اندازه ای بوده که ظرفیت کمپینگ ها و خیابان ساحلی تکمیل و گردشگران به خیابان های مجاور ساحل و روستاهای ساحلی گردشگری هدایت می شوند.
وی گفت: در سومین روز از تعطیلات نوروز حدود ۱۷ هزار خودرو در ساحل مستقر و خیابان های اصلی و منتهی بصورت چند ردیفه پارک شد.
شهردار گناوه بیان کرد: این شهرداری به منظور خدمت رسانی مناسب به میهمانان نوروزی تمامی نیروها و امکانات خود را بسیج و بصورت شبانه روزی فعال هستند.
وی افزود: با توجه به تجارب سال های قبل ساماندهی کمپینگ‌ها و پارکینگ‌ها که هر ساله مشکل شهر بود در نوروز امسال با تدابیر و برنامه ریزی های صورت گرفته وضعیت بهتری دارد.
احمدی گفت: شهرداری در زمینه حل مشکلات ترافیکی نیز با تامین امکانات لازم نظیر جرثقیل و نیروی فنی در کنار پلیس راهور روز و شب تلاش می کنند.
شهردار گناوه با بیان اینکه خدمات دهی به جمعیت میلیونی در تعطیلات نوروز سخت و دشوار است، افزود: در بازدید هفته گذشته استاندار بوشهر از این بندر و سرکشی از چند چادر اسکان مسافران نوروزی در این بندر، آنان رضایتمندی خود را از وضعیت خدمات رسانی ستاد خدمات سفر ابراز کردند.
وی اظهارکرد: گفت: استاندار بوشهر در این بازدید بر توسعه زیرساخت های گردشگری در شهر گناوه تاکید کرد و در این زمینه در سال جاری توجه خاصی خواهد شد.
شهردار گناوه گفت: در تعطیلات نوروز اجرای برنامه های فرهنگی و شاد در دستور کار شهرداری قرار گرفته که تاکنون جشن های مفرح برگزار و با استقبال خوب گردشگران و مسافران رو برو شده است.
وی اختصاص یک دستگاه اتوبوس گردشگری رایگان به منظور بازدید از نقاط دیدنی و ۲ دستگاه اتوبوس برای جا به جایی مسافران از ساحل به بازار، برپایی نمایشگاه کتاب و نمازخانه، بکارگیری ۱۵۰ نیروی پاکبان، افزایش سرویس‌های بهداشتی در بازار و ساحل را از عمده خدمات ارایه شده مدیریت شهری شهرداری گناوه در تعطیلات نوروز عنوان کرد.
شهر ساحلی و تجاری گناوه با قدمتی بیش از ۱۵۰۰ ساله مرکز شهرستان گناوه در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی بوشهر و در کرانه خلیج فارس واقع است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر