شما اینجا هستید

اخبار » شمار مسافران نوروزی استان بوشهر ۱۰ درصد افزایش یافت

خبر بندر: استاندار بوشهر گفت: براساس ارزیابی‌‌های انجام شده شمار مسافران و گردشگران ورودی به این استان از آغاز تعطیلات نوروز امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبر بندر عبدالکریم گراوند  در بازدید از کمپ‌های نوروزی بندر دلوار تنگستان افزود: با وجود برخی کاستی‌ها در زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر، تلاش مسئولان حوزه گردشگری، شهرداران و شوراهای شهرها و روستاهای این استان در استقبال از مسافران نوروزی ستودنی است.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری هر سال نبست به سال پیش از آن افزایش یافته است گفت: ظرفیت گردشگری استان بوشهر یکی از محورهای توسعه این استان است که در این ارتباط برنامه مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذار برای فراهم شدن امکانات لازم گردشگری تدوین شده است.
وی، ایجاد اشتغال، کارآفرینی و حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس ظرفیت‌های مناطق مختلف استان بوشهر، طرح‌های گردشگری با مشارکت بخش خصوصی توسعه می‌یابد.
استاندار بوشهر بیان کرد: با گفت وگوهایی که با گردشگران و مسافران در مناطق مختلف استان بوشهر انجام شده از نحوه ارائه خدمات و وجود زیرساخت‌های گردشگری و اسکان رضایت داشتند که این نشان دهنده فراهم بودن امکانات لازم در این عرصه است.
بندر دلوار یکی از شهرهای ساحلی استان بوشهر است که بواسطه داشتن بازار تجاری و ساحل زیبا همواره مقصد مسافران نوروزی این استان است./ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر