شما اینجا هستید

اخبار » اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه نوروز در گناوه

خبر بندر: شهردار گناوه گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری زیادی را برای ایام نوروز برای هموطنان و گردشگران در برنامه کاری خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبر بندر؛ماشاءالله احمدی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: برنامه شاد و مفرح شب‌های ساحل به مدت ۱۰ شب همراه با موسیقی محلی و نمایش در پارک خور فاز ۳ برای هموطنان و همشهریان اجرا می شود که تاکنون سه شب آن سپری شده است و استقبال بی نظیر و چشمگیری از سوی مردم شده است و این استقبال گرم باعث انرژی بیشتر برای ادامه راه به ما می‌دهد.

وی ادامه داد: ما در این ۱۰ شب و حتی دیگر برنامه های شهرداری و شورا در سال جاری از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری گناوه استفاده خواهیم کرد و ارتباط دو طرفه و تعامل بین شهرداری و هنرمندان در مطلوب ترین وضعیت ممکن قرار دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری گناوه نیز گفت: در ششمین روز از نوروز برنامه ماسه بازی برای کودکان در ساحل خلیج فارس برای کودکان زیر ۱۰ سال برگزار خواهیم کرد که این برنامه قطعاً از استقبال خوبی از سوی هموطنان و گردشگران مواجه خواهد شد.

سجاد ابرهیمی بیان داشت: در هفتم فروردین مسابقه حجم های ماسه ای با حضور مسافران و همچنین همشهریان اجرا خواهد شد این مسابقه از سال ۹۰ تاکنون به صورت مداوم در حال برگزاری است و هر سال با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان خوش ذوق از سرتاسر ایران با همکاری شهرداری, شورای شهر و انجمن بازی های بومی محلی شهرستان گناوه انجام می‌شود.

وی افزود: در هشتم فروردین پرواز بادبادک ها برای کودکان با حضور خانواده ها برگزار می‌شود و در نهمین روز از نوروز جشنواره و مسابقه غذاهای بومی و محلی اجرا خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر