شما اینجا هستید

ویژه » تصادفات فوتی در محورهای جاده‌ای استان بوشهر ۵۶ درصد کاهش یافت
گروه : ویژه

خبر بندر: رئیس پلیس‌راه استان بوشهر با اشاره به روان‌بودن تردد در محورهای مواصلاتی استان گفت: در ۱۱ روز گذشته تصادفات فوتی در محورهای جاده‌ای استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۶ درصد کاهش یافت.

 

بوشهر|تصادفات فوتی در محورهای جاده‌ای استان بوشهر 56 درصد کاهش یافت

به گزارش خبر بندر؛سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  از اجرای طرح محدودیت ترافیکی برای کامیون و موتورسیکلت در محورهای استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تردد موتورسیکلت و کامیون‌های حامل مصالح ساختمانی در بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی  استان بوشهر تا ۱۵ فروردین ممنوع است.

وی، رعایت قوانین و مقررات را سبب جلوگیری از حوادث رانندگی دانست و با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه تصریح کرد: برای جلوگیری از حوادث رانندگی ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان خودرو، پرهیز از صحبت کردن با تلفن همراه و خوردن و آشامیدن هنگام رانندگی مورد توجه ویژه رانندگان قرار بگیرد.

سرهنگ پاپری از روان بودن محورهای مختلف استان بوشهر خبر داد و گفت: تردد در محورهای ورودی استان به ویژه  کنارتخته به دالکی و خوزستان به دیلم پرتردد ولی روان است که رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مسیرهای طولانی لازم است هر دو ساعت یکبار ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

وی با اشاره به  فعالیت گشت‌های نامحسوس در محورهای استان بوشهر خاطر‌نشان کرد: در جاده‌های اصلی استان دوربین‌های هوشمند کنترل سرعت در قالب ثبت سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط نصب شده و این در حالی است که خودروهای گشت نامحسوس پلیس راه در محورهای استان فعالیت می‌کنند و با متخلفان به شدت برخورد قانونی می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از کاهش تصادفات فوتی در محورهای استان خبر داد و گفت: در ۱۱ روز گذشته تصادفات فوتی در محورهای جاده‌ای استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۶ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ پاپری افزود: پلیس راه با استقرار گشت‌های محسوس و نامحسوس در محورهای مواصلاتی استان امنیت سفر را برای گردشگران و مسافران نوروزی فراهم می‌کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر