شما اینجا هستید

اخبار » اورژانس استان بوشهر به ۱۶۰۰ نفر امدادرسانی کرد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح امدادرسانی نوروزی، امدادگران اورژانس استان بوشهر از ۲۴ اسفند تاکنون به بیش از یک‌هزار ۶۰۰ نفربوشهر| اورژانس استان بوشهر به 1600 نفر امدادرسانی کرد

به گزارش خبر بندر؛ عبدالرحیم دادجو  از اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در اجرای این طرح ۵۰ پایگاه ثابت و یک پایگاه هوایی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

وی از امدادرسانی ۱۰ پایگاه سلامت نوروزی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: پایگاه‌های اورژانس شهری، سلامت و جاده‌ای در تمام محورهای مواصلاتی و شهرهای استان بوشهر  مستقر هستند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهربا اشاره به اجرای ۱۶۰۰ ماموریت اورژانسی در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: امدادگران اورژانس استان بوشهر در ۱۱ روز گذشته در یک‌هزار و ۶۰۰  ماموریت شامل ۳۰۰ مأموریت ترافیکی و یک‌هزار و ۳۰۰ مورد غیرترافیکی شرکت کرده‌ و به یاری مصدمان شتافته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ مورد از ماموریت‌های یاد شده ترافیکی و تصادفی بوده است افزود: از ۲۴ اسفند تاکنون ۲۰ نفر فوت کرده‌اند که از این تعداد ۵ مورد در مأموریت‌های اورژانس ترافیکی و ۱۵ مورد در مأموریت‌های غیرترافیکی، به ثبت رسیده است.

دادجو با بیان اینکه در ۱۱ روز گذشته به بیش از یک‌هزار ۶۰۰ نفر خدمات رسانی شده است گفت: امدادگران اورژانس استان بوشهر از ۲۴ اسفند تاکنون به بیش از یک‌هزار ۶۰۰ نفر در جاده‌ها و شهرهای استان بوشهر امداد رسانی کرده‌اند.

وی از استقرار ایستگاه‌های سلامت در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و  بیان کرد: ۱۰ ایستگاه سلامت در مسیرهای پرتردد استان  بوشهر شامل سواحل، بوستان‌ها، امام‌‌زادگان و پارک‌های جنگلی مستقر هستند و به مراجعه کنندگان خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه برای خدمات‌رسانی بیشتر پایگاه سلامت نوروزی راه‌اندازی شد گفت: در مناطق پرتردد استان مانند گناوه، کنگان، بندر سیراف و امامزاده ابراهیم برازجان که مورد استقبال بیشتر مهمانان نوروزی است پایگاه‌های سلامت اورژانس نوروزی برپا شده است/ تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر