شما اینجا هستید

اخبار » اقامت گردشگران نوروزی در استان بوشهر ۵ درصد افزایش یافت

شناسهٔ خبر: ۴۲۵۹۳۰۸ –
بوشهر – استاندار بوشهر با اشاره به افزایش پنج درصدی اقامت گردشگران در استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون پنج میلیون تردد خودرو در استان بوشهر ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در آئین آغاز ساخت درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دیلم اظهار داشت: امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اتفاقات خوبی را در استان بوشهر شاهد بودیم.

وی به توسعه مراکز تامین اجتماعی در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تا چهار سال پیش تعداد مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان سه مرکز بود که با فعالیت دولت تدبیر و امید شاهد سه برابر شدند تعداد این مراکز هستیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حالی که دولت تدبیر و امید با دست خالی کشور را تحویل گرفت ولی اقدامات خیلی خوبی برای توسعه و آبادانی کشور در زمینه‌های خوبی داشته است.

وی بیان کرد: دولت برای توسعه زیرساخت‌های عمرانی و بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات در نقاط مختلف کشور تلاش بسیار زیادی داشته است و در استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی اجرایی شده است.

گراوند به وضعیت حضور گردشگران نوروزی در استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون پنج میلیون خودرو در سطح استان بوشهر تردد داشته‌اند و شاهد افزایش ۱۴ درصدی ورودی به استان و ۹ درصدی خروجی استان هستیم.

وی همچنین از افزایش پنج درصدی اقامت گردشگران نوروزی در استان بوشهر خبر داد و افزود: بوشهر به عنوان منطقه هدف گردشگری مد نظر مسافران نوروزی بوده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت در توسعه زیرساخت‌ها سنگ تمام گذاشته است گفت: طرح‌های مهمی در عرصه‌های مختلف در استان بوشهر اجرا شده و یا در دست اجرا  است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر