شما اینجا هستید

اخبار » حضور و اسکان مسافران نوروزی در مدارس گناوه بی‌نظیر بود

خبر بندر: مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: حضور و اسکان مسافران نوروزی در مدارس گناوه بی‌نظیر بود.

به گزارش  خبر بندر؛ اسکندر احمدی در نشست با مدیران مدارس مقطع ابتدایی گناوه گفت: از زحمات همه مدیران در ایام نوروز و هدایت و کنترل یک بحران جمعیتی در شهر گناوه که در سطح کشور بی‌نظیر است سپاسگزار هستیم.

وی افزود: شاید برای بعضی افراد حضور خیل عظیم جمعیت و گردشگر در ایام نوروز در شهرستان گناوه قابل باور نباشد ولی همه دیدند که اتاق‌های مدارس ما ساعت ۱۰ صبح و همچنین ساحل گناوه تکمیل ظرفیت بود و با همکاری شما و دیگر همکاران در مدارس توانستیم به بهترین شیوه ممکن از همکاران فرهنگی از سراسر کشور پذیرایی کنیم.

احمدی اظهار داشت: زمان زیادی تا پایان سال تحصیلی باقی نمانده است و در صورت نیاز کلاس‌های تقویتی برای جبران تعطیلات برگزار شود و دانش آموزان باید تا آخرین روز در مدارس حضور داشته باشند.

وی بیان داشت: به مناسبت هفته معلم مراسمی در خور شان و منزلت معلم برگزار شود و ما نیز در برگزاری این مراسم و تکریم مقام معلم تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: طبق قانون دانش‌آموزان باید به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود برای ثبت نام مراجعه کنند البته این در مورد مدارس عادی صدق می‌کند و مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی شرایط خاص خود را دارا هستند.

وی یادآور شد: در تقسیم‌بندی نیروها اولویت اول کلاس های درس است و باید تکمیل نیرو در مدارس در کلاس ها انجام پذیرد.

احمدی گفت: تعمیرات ضروری در مدارس اعلام شود و همچنین تعویض یا تعمیر دستگاه های خنک کننده در دستور کار قرار گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر