شما اینجا هستید

اخبار » تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مسافر نوروزی در گناوه اقامت کردند

به گزارش خبر بندربه نقل از روابط عمومی فرمانداری سیدعلی پاک نژاد عنوان کرد: که ایام تعطیلات نوروز امسال تعداد ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در گناوه اقامت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل میزان ۱۰ درصد افزایش مسافر داشته ایم .
◽️رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان  اظهار  کرد: از نکات برجسته نوروز امسال مثل همیشه خونگرمی و مهمان نوازی مردم شریف گناوه بود که درب منزل خود را بروی مسافران باز گذاشتند و با خوشرویی از آنها استقبال کردند و همین موضوع مهم سبب شد تا مسئولین اجرایی شهرستان با  قوت قلب و اطمینان بیشتر به امر خدمت رسانی بپردازند .
◽️سیدعلی پاک نژاد افزود: از بارزترین اقدامات عید نوروز برگزاری نماز جماعت  و احیای امربه معروف و نهی از منکر در چند نقطه از ساحل و همچنین برگزاری چندین برنامه نشاط اجتماعی و مسابقات فرهنگی و ورزشی در پارک های ساحلی شهرستان بود .
◽️وی گفت: امسال با توجه به ارزیابی های بعمل آمده ، رضایت مسافران نوروزی از وضعیت خدمات ارائه شده نسبت به سال قبل بیشتر بود .
◽️فرماندار گناوه در ادامه بیان داشت: روستاهای شهرستان بویژه روستاهای ساحلی از جمله جزیره های جنوبی و شمالی ، مال قائد ، مال خلیفه ای و قلعه حیدر در بحث اسکان مسافران نوروزی فعالیت چشمگیری داشتند و با تجهیز بموقع اقامتگاه پارک ساحلی خود و ایجاد اشتغال موجبات رضایت مسافران و مردم روستا را فراهم شدند .
◽️ایشان در پایان ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای مردم شریف شهرستان گناوه ، از همراهی و همدلی آنان در ایام نوروز تشکر نمود و عنوان کرد در سال جدید با هماهنگی دستگاههای اجرایی زمینه خدمتگذاری را ، آنچه که شایسته مردم این دیار است به امید حق   مهیا می کنیم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر